Los bericht bekijken
  #5  
Oud 19 juli 2011, 12:25
Liav Liav is offline
Lid
 
Geregistreerd: 10 juli 2011
Berichten: 18
Liav is on a distinguished road
Standaard

Hoi meisjeinmokkum.

Weet niet of je je brief inmiddels al verstuurd hebt? Denk dat een week niet echt lang is om een vacature online te hebben staan hoor. Volgens mij staan vacatures gemiddeld een maand online. Weet natuurlijk niet of dit voor traineeships anders is :-) Maar goed, hier dan toch nog een reactie!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meisjeinmokum Bekijk bericht

Beste meneer, mevrouw,


350 aanslagen per minuut. Mijn typesnelheid - en andere vaardigheden – zou ik het liefst voor XXXXXX inzetten. Graag solliciteer ik daarom naar de door u aangeboden functie van trainee projectontwikkeling.

Ik ben 24 jaar en rond deze zomer mijn studie Nieuwe media af. Ik heb veel interesse in nieuwe en andere media en heb daarover in mijn studie veel kunnen leren
(zou ik weglaten omdat het nogal evident is)
In de plaats zou ik hier iets schrijven over wat je tijdens die studie hebt geleerd wat relevant zou zijn voor de functie. Bv. 'Tijdens deze opleiding heb ik een grondige kennis opgedaan over mediagebruik en hoe verschillende doelgroepen met media omgaan.' (ik zeg maar wat) Nu wil ik mijn kennis graag in de praktijk toepassen en een traineeship lijkt mij hier de ideale kans toe.

Ik denk dat ik geschikt ben als trainee projectontwikkelaar omdat ik zelfstandig en flexibel ben.Tijdens mijn studie heb ik al meerdere malen een kort 'project' opgezet. (hier beter geen puntkomma) Ik heb voor verschillende bedrijven een PR-video gemaakt. Daarbij was ik onder andere verantwoordelijk voor het afnemen van interviews en de montage. Deadlines werden gehaald en de opdrachtgevers waren tevreden over het resultaat. (Zou ik weglaten, misschien kan je zeggen dat je resutlaat positief ontvangen werd door de docenten, maar ik zou niet zeggen 'deadlines werden gehaald'
Je zou misschien wel kunnen zeggen:
Ik ben gewend om met deadlines te werken en heb tijdens mijn studie goed geleerd om een efficiënt time-manager te zijn.
Daarnaast ben ik initiatiefnemend , zo kreeg ik het idee om over mijn ervaringen als vrijwilliger in Spanje een kortfilm te maken. Hiervoor heb ik onder andere een budgetplan geschreven. Mijn stage bij een televisieprogramma heeft van mij tot slot een ware teamplayer gemaakt. In het creëren van televisie-items kon ik bovendien mijn creativiteit goed kwijt.
Deze eigenschappen en vaardigheden sluiten goed aan bij het door u gestelde profiel van projectontwikkelaar. (Zou ik weglaten)

Tijdens de door u aangeboden traineeship zou ik graag meer leren over de websites die XXXXXX ontwikkelt, als over de commerciele kant van projectontwikkeling . Ook spreekt jullie internationale werksfeer mij aan. Tijdens mijn studie heb ik veel samengewerkt met internationale studenten. Graag zou ik media en een internationale werksfeer combineren in mijn carričre: bij XXXXXX dus!
Suggestie: Ik ben op zoek naar een job waar ik mijn passie voor nieuwe media kan combineren met een internationale werksfeer. De traineeship bij XXXXX biedt wat dat betreft het beste van 2 werelden. Ik zou erg graag meer leren over de websites die jullie ontwikkelen, en over de commerciële kant van projectontwikkeling.


Voor meer informatie over mijn ervaring en werkzaamheden verwijs ik u graag naar mijn curriculum vitae (is een beetje herhaling, ik zou het eerder laten bij: 'graag verwijs ik u door naar mijn CV voor mijn uitgebreid profiel' Ik hoop ik tijdens een gesprek mijn enthousiasme voor de functie verder kan toelichten.


Met vriendelijke groet,


--- meisjeinmokum ---


Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren