Los bericht bekijken
  #1  
Oud 30 november 2011, 15:02
liss93 liss93 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 30 november 2011
Berichten: 1
liss93 is on a distinguished road
Standaard Hoe door met welke hbo na mbo 3 en 4?

hallo allemaal,

ik ben druk aan het nadenken over wat ik wil doen maar ik kom er nog niet echt uit. ik ben na mijn vmbo toerisme & recreatie mbo niv3/4 gedaan.
de opleiding vond ik niet echt leuk, ik leerde weinig en verveelde me op school. mijn buitenlandse stages waren leuk en leerzaam. op taal gebied ben ik er wel op vooruit gegaan maar verder nog niet echt.
ik heb nu mn diploma voor mbo niv3 gehaald en doe nu (mijn 3e jaar) frontoffice manager, het niveau is nu iets hoger dan de afgelope 2 jaar waarin ik niets leerde. ik heb vaak willen stoppen maar omdat ik niet wist wat ik wel wilde toch geprobeerd door te zetten, zodat ik mijn mbo diploma zou halen. nu moet ik nog tot april en dan heb ik als het goed is mijn mbo niv 4.

graag wil ik dan nog verder met een hbo diploma maar twijfel hier heel erg over. het niveau van deze opleiding was te makkelijk, maar daar door ben ik nu ook gewend niets te doen een gaat hbo heel erg tegen vallen. ik ben wel gemotiveerd om door te leren en daarom zegt iedereen in mijn omgeving dat het me wel gaat lukken maar daar ben ik zelf nog niet zo zeker van.

dan is nog de vraag wat voor hbo? ik zit te denken aan sph omdat ik in eerste instantie ook met spw wilde beginnen maar ik weet niets zeker. en daarbij, wil ik wel of niet op kamers? naar welke stad wil ik?

help (:

iemand tips?
Met citaat reageren