Discussie: Nieuwe leden
Los bericht bekijken
  #5  
Oud 26 juni 2015, 22:10
TobyMC TobyMC is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 26 juni 2015
Berichten: 1
TobyMC is on a distinguished road
Standaard Nieuw :)

Allo Allo

Mijn naam is TobyMC en ik ben nieuw op dit forum. Het probleem dat jullie hier aanhalen betreffende nieuwe leden klinkt mij zeer bekend in de oren. Verschillende andere fora waarop ik actief ben, hebben dit op de volgende manier opgelost. Ten eerste moet een nieuw lid zich algemeen voorstellen en daarna nog een beperkt aantal posts (5-10) beantwoorden alvorens zelf een topic te kunnen starten. Bij deze dus mijn eerste bijdrage. En om het helemaal compleet te maken, zal ik mezelf nog iets uitgebreider voorstellen

Ik ben dus TobyMC of Toby voor zij die het graag kort houden Ik ben een jonge man van 42 en vertoef in de provincie Antwerpen. Omwille van rugproblemen heb ik in 2014 mijn job moeten opgeven. Omdat ik geen diploma heb, was dat meteen mijn nieuwe doel. Het eerste schooljaar, dag- en avondonderwijs gecombineerd, zit er intussen al op en dat is zeer succesvol verlopen. Nu resten mij nog 2 jaar in avondschool (transport- & logistiek medewerker) en dat hoop ik te kunnen combineren met een job als administratief bediende, planner of een andere rugsparende functie in dezelfde sector.

Verder ben ik een groot muziekliefhebber met een grote voorliefde voor de 80's. Pet Shop Boys, Depeche Mode, U2 & Crowded House zijn enkele van mijn topfavorieten. Mijn passie voor muziek gaat verder dan alleen maar luisteren en concerten bijwonen. In mijn vrije tijd componeer ik zelf muziek met de computer en zing zowel eigen nummers als covers.

Voor jullie denken dat ik hier een volledig boek ga schrijven...

This the End.

Met citaat reageren