Los bericht bekijken
  #1  
Oud 10 september 2010, 17:46
bennietje1 bennietje1 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 10 september 2010
Berichten: 4
bennietje1 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief wie kan mijn helpen om deze naar te kijken.

Het gaat hiet om een facature voor op een school als assistent facilitaire dienst. Uit mijn profiel (motivatiebrief) moet blijken dat ik mijn mbo moet hebben flexibel,leergirig zorgvuldig stressbestandig en dat ik goede contactuele en communicative eigenschapen heb. O wie kan mijn helpen of dit een beetje goed is.

Alvast bedankt.

xxxxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxxx
xxxxxxxxxxx



Aan: xxxxxxxxxxxx
t.a.v. xxxxxxxxxxxxxxx
Postbxxxxxx
Posc plaats


Lelystad, xxxxxxxxxx


Betreft: vacature xxxxxxxxx



Geachte mevrouw xxxxxxx

Na aanleiding van de advertentie in de krant vrijdag 10 september, las ik dat u op zoek bent naar een kandidaat functie .

Zou graag op deze functie solliciteren want ik voel mijn heel erg aangetrokken in het profiel dat u als omschrijving aan geeft na wat u zoekt. Ik ben een gedreven cijfermatig persoon die erg op de kleintjes let, gedreven en zorgvuldig te werk gaat, ben zeer flexibel en leergierig aangelegd en kan goed prioriteiten stellen. Kan goed met mensen samenwerken maar als het moet ook zelfstandig.

De doelstellingen van uw organisatie spreken mij enorm aan. Ik zou graag in die omgeving mijn loopbaan verder vorm geven. Als functie bij uw organisatie kan ik mijn vaardigheden bovendien gebruiken. Dit zijn voor mij nieuwe werkzaamheden die in de huidige functie niet voorkomen. De veelzijdigheid en deze uitdaging spreekt mij enorm aan, en bovendien geeft deze functie mij de mogelijkheid een stapje hogerop te komen in mijn loopbaan.

Graag zou ik in een persoonlijk gesprek meer van de functie en uw organisatie te weten komen, en de evt. mogelijkheden voor een samenwerking te bespreken.

Met vriendelijke groet,


naam



Bijlage:Curriculum Vitae

Laatst gewijzigd door bennietje1; 10 september 2010 om 18:09 Reden: ik kan hem niet terugvinden
Met citaat reageren