Los bericht bekijken
  #3  
Oud 9 september 2011, 10:41
Karma Karma is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 30 augustus 2011
Berichten: 3
Karma is on a distinguished road
Standaard

Hallo,

Wat leuk dat je een reactie hebt achtergelaten! Bedankt! Ik vond het leuk om te lezen en je hebt helemaal gelijk hoor. Ik moet er ook gewoon voor gaan. Inmiddels ook de uitslag van de 21+ toets binnen en die was positief, dus ook dat houdt mij niet tegen.

Ik twijfel nu alleen of het slim is om bij het NTI een opleiding te gaan beginnen, omdat ik toch het idee krijg dat het niet zo serieus genomen wordt als een gewone opleiding. Ook een stageplek wordt lastig. Dus ik was ook al aan het nadenken over een deeltijdopleiding. Dit jaar goed sparen en dan zorgen dat ik volgend schooljaar alles geregeld heb (opvang voor kinderen, stageplek, werk, etc.) om te kunnen beginnen. Ik moet nog even goed rondneuzen wat de mogelijkheden zijn.

Waar ik ook aan denk is om te beginnen bij het NTI en daar een groot deel van de studie te volgen om daarna over te stappen naar een deeltijdopleiding en daar de studie af te ronden. Of om thuis genoeg modules te doen om in aanmerking te komen voor een verkorte opleiding. Maar ik ben bang dat dat niet mogelijk is. Ik ga er in ieder geval eens achteraan.

Nogmaals bedankt voor je positieve reactie, zeker motivatie bevorderend.

Groetjes Karma
Met citaat reageren