Los bericht bekijken
  #7  
Oud 16 september 2011, 19:46
Karma Karma is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 30 augustus 2011
Berichten: 3
Karma is on a distinguished road
Standaard

Hallo allemaal,

Na rondgekeken te hebben denk ik toch dat het beter is om een opleiding te volgen bij een hogeschool en niet via een thuisstudie. Ik loop tegen de stage aan, kan geen plek vinden die een studie via het NTI ziet zitten. De stageplekken in mijn omgeving worden gereserveerd voor de verschillende hogescholen in de buurt. Ik heb inmiddels al meerdere afwijzingen binnen. Daarnaast krijg ik toch steeds meer het gevoel dat een thuisstudie echt als "minder" wordt gezien. Ik ga dus maar een gesprek aan met mijn contactpersoon en hoop dat hij wat voor mij kan betekenen. In het ergste geval moet ik werken en studeren tegelijk en dat zal naast de zorg voor mijn gezin niet makkelijk zijn, maar ook niet onmogelijk.

@Cealis: Ik heb al telefonisch contact gehad met Stenden Hogescholen en denk dat ik daar inderdaad maar eens een informatiegesprek ga aanvragen. Bedankt voor de tips! Ik zal zeker kijken of ik tegen die tijd kosten kan besparen door tweedehands boeken te kopen.

Nou, ik ga in ieder geval beginnen met sparen, zodat ik straks in ieder geval het lesgeld voor het 1ste jaar heb.

Groetjes Karma
Met citaat reageren