Los bericht bekijken
  #2  
Oud 30 augustus 2016, 13:54
Werkenisleuk Werkenisleuk is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 16 juni 2016
Berichten: 66
Werkenisleuk is on a distinguished road
Standaard

-----------
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door albertoo Bekijk bericht


Suggesties:

PS 1: opleiding en werkervaring (geen meervoud???)
PS 2: benoem 2 aspecten uit de vacature waarom jij solliciteert / enthousiast bent
PS 3: zelf even kijken of sommige programma's (en je functie) wel of niet
met een hoofdletter worden geschreven
PS 4: je persoonlijke gegevens komen terug in je cv, deze weglaten in je
motivatie brief (briefhoofd en na bijlage)

Goedenavond mensen

Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om feedback te geven op mijn sollicitatie brief. Alle kritiek, opmerking of aanvullingen zijn welkom.

Alvast bedankt.

Albertoo



Bedrijf B.V.
T.a.v. de heer Xxxxxxxxx
Xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Xxxx XX Xxxxxxxx


Betreft: vacature System Engineer


Xxxxxxxxxx, 29 augustus 2016


Geachte heer xxxxxxxxx,

Met grote interesse lees ik op uw bedrijfswebsite dat er een openstaande vacature is voor de functie van System Engineer Hydraulics. Mijn opleiding en werkervaring sluiten naadloos aan in de omschrijving (of: door de door uw genoemde aspecten)van deze vacature.

Benoem 2 aspecten uit de vacature waarom jij de kandidaat bent/enthousiast bent.

Mijn opleiding HBO werktuigbouwkunde heb ik in een periode van drie jaar in (het jaar?) 2014 met succes afgerond. Mijn afstudeeropdracht was het onderzoeken van onstabiliteit van remkleppen. Tijdens mijn afstuderen heb ik mij vooral bezig gehouden met het dynamische response van remkleppen in diverse cases.

Bij mijn laatste werkgever was ik werkzaam in de functie van Hydraulic Engineer. Ik was verantwoordelijk voor het hydraulisch ontwerpen van diverse systemen voor offshore applicaties. Mijn hydraulische praktische ervaring kon ik toepassen voor diverse service werkzaamheden aan hydraulische systemen. Het ontwerpen van Manifolds, Hydraulic power packs en andere technische ontwerpen deed ik in het programma Autodesk Inventor.

Mijn interesses zijn om in mijn vrije tijd hydraulische praktijk toe te passen en theorie situaties te onderzoeken. Zoals het dynamisch gedrag van veiligheidskleppen, het temperatuur verloop van een tankverwarming en andere gerelateerde onderzoeken. De berekeningen en simulaties van deze onderzoeken heb ik gemaakt in het programma Mathcad, Matlab of VBA.

Ik omschrijf mijzelf als ondernemend, leergierig, zelfstandig en enthousiast. Ook draag ik zelf ideeën aan en heb de capaciteiten en de wil (loopt niet lekker) om leiding te nemen om deze ideeën te realiseren. Als ik ergens voor ga, doe ik dit voor de volle honderd procent. Dit maakt dat ik altijd streef naar het optimale resultaat.

Hiermee ben ik ervan overtuigd dat ik zowel de capaciteiten als de persoonlijke kwaliteiten bezit om in uw bedrijf mijn toegevoegde waarde te leveren.

In een persoonlijk gesprek licht ik graag mijn motivatie en curriculum vitae nader toe.

Hoogachtend,



Handtekening

Albertoo


Bijlage : curriculum citae
Met citaat reageren