Los bericht bekijken
  #1  
Oud 19 maart 2007, 18:13
Deftone Deftone is offline
Lid
 
Geregistreerd: 27 februari 2007
Berichten: 7
Deftone is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief projectcoördinator communicatieafdeling

Onderstaande brief is een reactie op een vacature als projectcoördinator op een communicatieafdeling.

Werknemer zal er instaan voor redactie van externe communicatie, technische en commerciele info omzetten naar een aantrekkelijke tekst of beelden op maat vd doelgroep, rekening houden met deadlines, budgetten en interne en externe partners

Verwacht wordt
-Bachelor diploma
-kennis lay-out en affiniteit met grafische pakketten
-talenkennis: NDL (zeer goed) (frans)
-ervaring: Enige ervaring
-rijbewijs B bezitten

brief:

Geachte heer XXX

Weet u wat het voordeel is van een enthousiaste, pas afgestudeerde jongere aan te werven? Dat ga ik u proberen uit te leggen in de volgende brief.

Als pas afgestudeerde bachelor in de bedrijfscommunicatie sta ik klaar om mij als een leeuw vast te klampen in allerhande communicatie en marketing projecten.
Tijdens de opleiding kwam dit in de praktijk al aan bod maar nu ben ik klaar voor het echte werk!
Verder ben ik met mijn jonge jaren nog zo flexibel als een panter en wil ik mij voor honderd procent inzetten om uw doelstellingen te verwezelijken.

Ik kreeg eerder de unieke kans om stage te lopen en te werken bij Pukkelpop. Binnen een team van zeven vaste medewerkers stond ik in voor de communicatie, de advertentieplanning en -opmaak, en het productiewerk. Hier leerde ik omgaan met joelende journalisten, drammerige mediaruimte verkopers en een degelijke dosis deadline druk.

Doorzettingsvermogen, creativiteit, taalvaardigheid en stressbestendigheid zijn kenmerken die u apprecieert en die ik bezit! Ik wil deze dan ook graag toepassen en verder ontwikkelen op het gebied waar uw bureau actief is.

Nieuwsgierig geworden? Papier spreekt niet, maar ik wel!
Ik hoop dan ook dat deze brief alvast een aanleiding mag zijn om mij voor een nadere kennismaking uit te nodigen.

Met vriendelijke groeten,


P
Met citaat reageren