Los bericht bekijken
  #23  
Oud 28 september 2010, 17:11
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Eindelijk ben ik heel gelukkig met het werk wat ik doe.... Het mag onderhand wel... Na mijn middelbaar eerst lerarenopleiding basisonderwijs gedaan en twee jaar gewerkt als leerkracht, dat was het echt niet! Ondertussen een studie theaterwetenschappen begonnen, heel interessant, maar natuurlijk niet de beste studie om een baan mee te vinden, daar was ik me wel van bewust. Ik dacht er op dat moment niet aan, het zou wel loslopen, het zou wel op zijn poten terecht komen zeker?
Na vier jaar studeren, 28 jaar, in Gent terecht gekomen om mijn master kunstwetenschappen te behalen, uitzicht op enkele projectmatige opdrachten in de culturele sector. Het ging tot zover nog gemakkelijk. Inmiddels verhuisd naar Antwerpen om daar een vaste baan te vinden in de culturele sector, maar wist niet goed wat ik wilde en kon dus ook niets vinden. Twee jaar lang heb ik allerlei bijbaantjes gedaan. Het ergste was nog wel dat ik niet wist wat ik wilde en dat ik bang was te oud te zijn om nog ergens aangenomen te worden.
Na de ziekte en overlijden van mijn moeder ben ik Godsdienstwetenschappen gaan studeren, studie nummer drie. Ik (her)ontdekte dat mijn passie daar lag en niet in het theater. Een half jaar later heb ik een pracht van een voltijdse baan gevonden bij een bureau dat jongeren bijstaat in hun ziektocht naar zingeving. Enerzijds kantoorwerk, vergaderen, maar ook reizen organiseren, als reisbegeleider mee gaan, gesprekken met jongeren over rouwverwerking.... Ik ben een tevreden mens....
Met citaat reageren