Los bericht bekijken
  #7  
Oud 13 april 2014, 09:37
robertbenninga robertbenninga is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 11 april 2014
Berichten: 3
robertbenninga is on a distinguished road
Standaard

Beste Marieke, allereerst grote bewondering en appreciatie voor de hele set-up van Carrière Tiger. Geweldige goede bijdrage die jullie daarmee leveren.
Sinds ik in 1994 mijn eerste boek 'Haal het beste uit jezelf' schreef met de 'Hello Tiger I love you!' sticker ter ondersteuning van zelfvertrouwen en oprechte aanpak van werk en leven heeft carrière en potentieel ontwikkeling altijd mijn extra aandacht gehad. Jij en ik weten dat dat een enorm genuanceerd gebied is. In die context doen we elkaar ook geen eer aan met de korte forum statements over belang van CV.
Als de meeste mensen praten over hun CV, is dat een keurige, correcte en wat standaard achtige set-up, waar op zich niets mis mee is, echter bijna nooit een onderscheid maakt. Het is zoiets als dat je je rijbewijs hebt en dus auto kan rijden, want anders hoef je uiteraard niet voor chauffeur te solliciteren, als metafoor en ook écht. Ik pleit er graag voor je te onderscheiden voordat de selectie alleen aan de hand van CV plaatsvindt (en sollicitatie brief, wat jij terecht toevoegt en de vraag niet over ging). Daar zijn vele manieren voor. Ik zelf stimuleer al jaren de mensen die ik mag begeleiden om bv een korte Video link meteen in CV erbij te zetten en een 'verborgen YouTube link' bij unieke sollicitatie brief via persoonlijke e-mail tegelijkertijd toe te voegen. Vooral meteen vele goede vragen te stellen in eerste stadium schept ook onderscheid bij de start positie. Bij UWV projecten die ik deed heeft juist de insteek van betere vragen stellen o.a. een groot verschil gemaakt.
Dit alles, en nog andere diepere drijfveren, is de reden dat ik half jaar geleden besloot een specifiek e-learning digitaal programma voor de hele carrière omgeving te maken ter verdere ondersteuning van prima initiatieven zoals carrieretijger.nl en werk.nl
En dat is TopJob geworden en de reden dat we nu bij jullie 'banneren' en ik graag iedereen 10 compacte video's en praktische & effectieve opdrachten aanbied om een ervaring te krijgen waar ik voor sta en ga. Uiteraard stuur ik jou TopJob graag in zijn geheel toe, als je dat wil, laat maar even weten. Ik zou je trouwens heel graag verder willen leren kennen en kijken hoe we zo veel mogelijk mensen kunnen helpen hun TopJob met minder moeite te vinden en het leven te manifesteren waar ze recht op hebben. Met allerbeste en kansrijke groeten, Robert
__________________
Ben je werkloos, werkzoekend of niet gelukkig in jouw huidige baan?

Via deze link kun je gratis aan de slag met 10 video's die vol staan met tips en tools om succesvol aan de slag te gaan met jouw TopJob.
Met citaat reageren