Los bericht bekijken
  #2  
Oud 17 november 2011, 11:49
Michael30 Michael30 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 17 november 2011
Berichten: 16
Michael30 is on a distinguished road
Standaard

Geachte mevrouw Naam,

Naar aanleiding van uw advertentie op de website www.****.nl solliciteer ik hierbij naar de functie van stagiaire bij *NAAM TIJDSCHRIFT*.

Toen ik de vacature zag werd ik direct enthousiast. IK ZOU DEZE ZIN VERANDEREN: Allereerst omdat ik regelmatig gebruik maak van de *NAAM TIJDSCHRIFT* voor inspiratie, patronen en tips en zou daarom heel graag achter de schermen mee willen werken. In het proces van het ontstaan van de collectie en het maken van het blad kan ik iets betekenen met mijn creativiteit.

Hoewel ik niet veel werkervaring heb in het vak kan ik zeker iets voor de *NAAM TIJDSCHRIFT* betekenen. LEG NOOIT DE NADRUK OP JE TEKORTKOMINGEN; VERANDER DEZE ZIN OF LAAT DEZE WEG Ik heb een enorme passie voor het mode vak en ben dan ook heel erg gemotiveerd. Ik ben leergierig en leer erg snel IK BEN LIERGIERIG, GEMOTIVEERD, COMMUNICATIEF VAARDIG EN DAARNAAST...(bijv.). Het naai-vak heb ik mijzelf op jonge leeftijd aangeleerd en om de puntjes op de i te zetten heb ik een naaicursus gevolgd. Daarnaast heb ik een tijdje als stylist gewerkt waar ik veel ervaring mee heb op gedaan. Omdat ik mijzelf nog meer wil ontplooien begin ik volgend jaar aan de opleiding fashion design aan het *NAAM KUNSTACADEMIE* in PLAATS, waarvoor ik dit jaar ben toegelaten.

Voor een volledig overzicht van mijn ervaring en opleiding, verwijs ik u naar mijn bijgevoegde cv. Graag zou ik mijn brief en cv nader toelichten in een persoonlijk gesprek. EERST ZIN KUN JE WEGLATEN; SPREEKT VOOR ZICH. ZET ACHTER DE LAATSTE ZIN NOG WANNEER EN HOE DIEGENE JE HET BESTE KAN BEREIKEN.

met vriendelijke groet,
*MIJN NAAM*

Bijlagen: Curriculum Vitae[/QUOTE]
Met citaat reageren