Los bericht bekijken
  #1  
Oud 2 april 2013, 16:41
marie15 marie15 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 11 maart 2013
Berichten: 6
marie15 is on a distinguished road
Standaard sollicitatiebrief fysiotherapeut

Hallo,

In de vacature waar ik op wil reageren zijn dit eigenschappen waar zij naar op zoek zijn: Leergierig, Ambitieus, flexibel, energiek, enthousiast, gedreven en ondernemend. Houd je van aanpakken? Wil je graag werken in teamverband?

Mijn vraag aan jullie: Geef ik duidelijk weer waarom ik graag in dit bedrijf wil werken. Voldoe ik volgens jullie aan de eisen die worden gesteld. (orthopedische klachten zijn klachten aan knie, nek, schouder etc.)

Op *** zag ik uw vacature voor een fysiotherapeut. Middels deze brief wil ik daarop reageren.

"uw bedrijf" lijkt mij een interessante werkomgeving, vanwege de behandeling van orthopedische klachten. De diversiteit binnen het orthopedisch onderzoek en therapie geeft mij de mogelijkheid om veel te leren binnen het vakgebied. Dit houd mij in het dagelijks werk gedreven en enthousiast.

Wat mij verder aanspreekt in de vacature is het samenwerkingsverband met "kliniek en ziekenhuis". Dit geeft voor mij aan dat de communicatie en patiëntgerichtheid een belangrijke rol speelt binnen "uw bedrijf". Patiënt-gerichtheid is ook waar ik naar streef. In samenspraak met de patiënt stel ik een behandelplan op. Ik houd rekening met de verwachting en wensen van de patiënt, maar stel wel mijn grenzen. Dit zorgt voor een effectieve behandeling. Hierdoor bouw ik een goede patiëntenrelatie op.

Momenteel ben ik twee ochtenden werkzaam bij ***. Hier werk ik als een zelfstandige fysiotherapeut. Ik werk voornamelijk met patiënten met sportblessures, rug- en nekklachten. Daarnaast begeleid ik patiënten na een orthopedische ingreep.

Graag zou ik deze brief en mijn cv willen toelichten in een persoonlijk gesprek.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren