Los bericht bekijken
  #1  
Oud 9 februari 2011, 00:36
charmeleon charmeleon is offline
Lid
 
Geregistreerd: 9 februari 2011
Berichten: 5
charmeleon is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie bij een bakkerij,hulp gevraagd.

Hallo allemaal,

Ik zit al een hele tijd mijn hersenen te kraken op een goede sollicitatiebrief.
Wat ik al heb gemerkt is dat ik echt waanzinnig slecht ben in het schrijven er van!de sollicitatie is gericht aan bakkerij die een verkoopster zoekt.ik heb geen ervaring in een bakkerij,wel als verkoopster. Graag dus wat feedback/tips.

xxxxxxxx
xxxxxx
xxxxxx

xxxxx
xxxxxx
xxxxx

xxxx,06-02-2011

Betreft: Vacature brood en banket

Geachte heer xxxx,

Naar aanleiding van uw vacature voor een verkoper brood en banket die ik gezien heb bij het xxxxx stuur ik u deze motivatie. Door de functiebeschrijving ben ik zeer geďnteresseerd geraakt en wil ik middels deze brief mijn interesse kenbaar maken.

Allereerst wil ik mezelf aan u voorstellen; Ik ben xxxxxx, 18 jaar. Ik ben een leergierig, ambitieus en gedreven persoon welke een uitdaging niet uit de weg gaat.

Werken bij de bakkerij lijkt me erg leuk,vooral het directe contact met de klanten spreekt mij erg aan. Ik vind het erg belangrijk dat ik mezelf verder kan ontwikkelen en daar sluit deze functie perfect op aan(deze zin stoort me maar ik weet niet hoe ik het anders kan verwoorden?). Verder vind ik de geur van vers gebakken brood ook altijd lekker.

Tijdens mijn opleiding tot verkoopmedewerker detailhandel heb ik 2 jaar stage gelopen in een kledingzaak. In die periode heb ik geleerd om zelfstandig en in teamverband te werken dus beide is voor mij geen probleem. Tevens heb ik er ook de nodige ervaring opgedaan met klantencontacten wat erg belangrijk is.

Ik denk dat de combinatie van mijn ervaring en mijn interesses mij een geschikte kandidaat maken voor deze functie.

Graag kom ik in een persoonlijk gesprek een toelichting geven.


Met vriendelijke groet,

xxxx xxxxx

Bijlage : cv
Met citaat reageren