Los bericht bekijken
  #7  
Oud 26 juli 2009, 19:07
nieuw nieuw is offline
Lid
 
Geregistreerd: 22 juli 2009
Berichten: 5
nieuw is on a distinguished road
Standaard Re: graag reactie op mijn brief

ik heb nog wat dingen aangepast.

graag jullie reactie.

wil hem graag morgen verzenden.

......

Bij het lezen van de vacature Medewerker******** op de
****.nl werd ik meteen enthousiast. Door mijn ervaring, opleiding en gedrevenheid denk ik een goede kandidaat te zijn.

In mijn werk als algemeen medewerker heb ik te maken met veelzijdige werkzaamheden, ik inventariseer diverse risico’s en verstrek offertes voor zowel particuliere als zakelijke klanten. Ook het behandelen en verwerken van schades behoort tot mijn werkzaamheden. Ik zou graag mijn kennis en vaardigheden binnen deze functie verder uit willen breiden en dat maakt mij zeer gemotiveerd.
Door de samenwerking met meerdere maatschappijen ben ik goed op de hoogte van de diverse producten in de markt.

Verder ben ik iemand die goed in teamverband kan werken, een prettige werksfeer vind ik dan ook belangrijk. Ik kan mijn werkzaamheden goed zelfstandig uitvoeren. Op communicatief gebied kan ik tactvol de informatie naar de klanten en naar collega’s overbrengen. Ik zal nog niet direct alle aspecten beheersen, maar een nieuwe situatie maak ik mezelf snel eigen om deze functie goed uit te kunnen oefenen.

Ik hoop dat mijn sollicitatiebrief u motiveert om mij uit te nodigen voor een gesprek zodat ik mijn enthousiasme verder toe kan lichten.

Hoogachtend,

...
Met citaat reageren