Los bericht bekijken
  #5  
Oud 27 oktober 2013, 23:06
SerdarY SerdarY is offline
Lid
 
Geregistreerd: 21 maart 2012
Berichten: 9
SerdarY is on a distinguished road
Standaard

Dag Miss Lizzle en andere lezers,

Ik wil graag leren over mezelf en door vragen zoals die van Miss Lizzle kom ik dichterbij me kern. Ik hoop niet dat dit een langdradig verhaal wordt, maar wellicht dat mensen inspiratie kunnen opdoen op het gebied van reflecteren en motiveren. In ieder geval bedankt voor het lezen.

Persoonlijk ben ik ook van de formele en respect, maar afgelopen jaar moest ik dat afleren, want werd een beetje te formeel en hoffelijk, hahah !! Maar, zal jouw tip en die natuurlijk die van Patrick overnemen.

Ik vindt het wel moeilijk om te verwoorden waarom bij een bepaalde organisatie. Persoonlijk gaat het voor mij om, dat ik een organisatie vindt waarin ik me thuis voel en waarmee we samen op een professionele wijze waarde kunnen toevoegen aan het geheel en kunnen groeien. Ook lijkt het me boeiend om op den duur internationale projecten te leiden.

Overigens gaat het om Yacht en vooral hun professionaliteit trekt me aan. Ik denk dat zei de faciliteiten en know-how hebben waarmee ik mijn uitdagingen aan wil gaan, iets wat ik bij de vorige detacheerder miste. Daar was het meer van borrelen, plezier en heel veel studenten, leek net een societeit, maar de uitdagingen vielen tegen en dat is iets waar ik juist een behoefte aan heb.

De resultaat van mijn pro-actieve houding en vermogen om collega's te motiveren is denk ik naast de letter of recommandation weinig te onderbouwen(of ik zie het niet). We hebben plezier gehad, koffie gedronken, gezorgd dat de inhuizing minder stress verliep en het werk door kon gaan, op de foto met Opstelten en Plasterk. Wel heb ik van een collega begrepen dat juist die foto voor een bevestiging heeft gezorgd voor de relatie met de detacheerder, maar dat is nooit officieel bevestigd geweest en ook geen waardering voor gehad.

Bedankt voor de input zover. Ik ben er bijna
Met citaat reageren