Los bericht bekijken
  #4  
Oud 6 oktober 2011, 20:56
Danjel's schermafbeelding
Danjel Danjel is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 november 2008
Berichten: 342
Danjel is on a distinguished road
Standaard

XXXX, 6 oktober 2011

Betreft: open sollicitatie secretaresse/administratief medewerker

Geachte heer, mevrouw,

Met belangstelling heb ik uw website bekeken en graag kom ik in aanmerking voor een functie als secretaresse/administratief medewerker binnen uw organisatie.

In juni 2011 heb ik mijn diploma ontvangen van de opleiding directiesecretaresse aan het XXXX te XXXXX. Met veel plezier heb ik voor << verwijderen een aantal maanden gewerkt als junior secretaresse bij XXXX te XXXX. Hier heb ik veel ervaring opgedaan met het ondersteunen van leidinggevenden en adviseurs met o.a. het agendabeheer, organiseren van bijeenkomsten en het opmaken en versturen van correspondentie. Naast mijn ondersteunende rol had ik ook algemene taken zoals het te woord staan mensen via de telefoon en ook had ik een baliefunctie omdat er regelmatig bijeenkomsten plaatsvonden. << Deze zin loopt niet helemaal lekker, probeer het eens anders te formuleren

Het werken bij ………….. spreekt mij om diverse redenen aan. Welke redenen

Mijn collega’s hebben mij leren kennen als een sociaal, nauwkeurig, accuraat, zelfstandig en een flexibel persoon die een luisterend oor wil bieden. Voorbeeld? En waarom moeten ze jou aannemen?

Mocht deze brief uw interesse hebben gewekt, dan hoop ik spoedig een reactie van u te ontvangen.
Met belangstelling zie ik uw antwoord tegemoet.

Met vriendelijke groet,



XXXXXXXXXXXXXXXX





Zoals je ziet heb ik 1 en ander in het rood aangegeven, kijk maar of je er iets mee kunt.