Los bericht bekijken
  #3  
Oud 9 april 2008, 15:24
Brigitte Brigitte is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 20 april 2006
Berichten: 76
Brigitte is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief kapper

Leuke enthousiaste brief! Heel veel succes. Wat kleine puntjes.... groetjes!

Een gemotiveerde net afgestudeerde allround kapster is op zoek naar een leuke baan waar ik (klopt niet met die zin ervoor) nog veel kan leren.

(ik, maar op zich hoef je dit niet te vermelden, kun je vinden in je CV!) Ben 21 jaar en woon in Middelharnis. Ik heb op 7 april 2008 (jongstleden) de opleiding allround kapster met succes afgerond. Ik heb deze opleiding bewust gekozen omdat ik al van kinds af aan kapster wil worden. Ik ben nu op (Spatie) zoek naar een leuke baan.

Ik begrijp en weet dat ik nog niet veel ervaring heb in het kappersvak, (wel eerlijk maar dit klinkt te negatief, zou ik wat meer indekken) daarom des te meer enthousiasme! Ik ben gedreven, leer snel én wil graag nog meer leren! Tevens zou ik me graag verder ontwikkelen als kapster en meer willen leren over het kappersvak. In mijn opleiding allround kapster zat ook een basis van visagie daar heb ik ook mijn certificaat voor behaald.

Graag zou ik u deze brief verder willen toelichten in een gesprek. Ik heb mijn curriculum vitae als bijlage toegevoegd zodat u meer kan lezen over mijn opleidingen en werkervaring. Ik zie uit naar een reactie.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren