Los bericht bekijken
  #4  
Oud 11 juli 2008, 10:37
Amber9 Amber9 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2008
Berichten: 24
Amber9 is on a distinguished road
Standaard Re: van mijn passie mijn werk maken, een reëel plan?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mieze Bekijk bericht
Die onzekerheid herken ik ook. Die zal niet zomaar weggaan. Zeker niet als je omgeving negatief doet. Gewoon doen, en met mensen praten. En naar jezelf luisteren. Eerst moet je dingen uitzoeken. Als iets compleet onhaalbaar is, is de energie erin steken zinloos. Overigens, heeft die onzekerheid niet ook een verband met het feit dat je eerst concreter wilt zijn... zodat je de stap naar het veld- contact leggen- nog even uit kunt stellen? Gewoon iets wat in me opkwam.
Ik heb het boek 'Welke kleur heeft mijn/jouw parachute gelezen', interessant misschien voor je. Ook helpt het om je zo concreet mogelijk voor te stellen hoe jouw ideale baan eruit zou zien, en hoe je je daarbij voelt.
Het is allemaal zoveel makkelijker gezegd dan gedaan.
Het is inderdaad misschien wel uitstelgedrag, dat ik eerst concreter wil weten wat ik wil, voordat ik 'het veld inga'. Maar als ik zelf alles beter op een rij heb, heb ik het idee beter voorbereidt te zijn en denk ik dat ik er meer aan kan hebben om met mensen in het veld te gaan praten.

Het boek heb ik, ben erin begonnen maar heb nog geen tijd gehad er veel mee te doen. Maar dit weekend heb ik vrij, ik had me voorgenomen er dit weekend tijd in te steken, eens zien wat het me brengt.
Met citaat reageren