Los bericht bekijken
  #5  
Oud 19 juli 2012, 09:04
berend berend is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 18 juli 2012
Berichten: 4
berend is on a distinguished road
Post

ik denk dat je in de eerste alinea sterker mag uitdrukken dat je de vacature interessant vind. verder is die volgens mij prima

2e alinea zit er na de 1e regel een enter in. ik weet niet of dat bij copy paste is gebeurd maar ik zou het iig. niet doen. (laatste alinea ook) verder sluit de 3e zin niet lekker aan bij de 2e. zoals het er staat zou ik een komma verwachten waar jij een punt hebt gezet (daar heb je wel gelijk in want anders wordt de zin veel te lang en loopt het verhaal helemaal niet meer) ik zou daarvoor een andere zinsbouw kiezen, met als begin iets als: 'ik heb bij deze stichting taken uitgevoerd als het maken van..'

tussen betreft:... en geachte.., moeten 2 lege regels.

volgens mij tussen de laatste alinea en M.v.g. ook (weet ik niet zeker zou je even uit moeten zoeken, willekeurige brief layout opzoeken)

ik zou hem willen ondertekenen, dwz tussen naam en m.v.g. je handtekening

dat was em volgens mij. ik wil wel even benadrukken dat ik geen expert ben, ik ben zelf ook bezig met een sollicitatie brief. mijn feedback is gebaseerd op feedback die ik bij anderen heb gezien en zelf heb gehad. ga er dus niet blind vanuit dat het klopt wat ik zeg!

groet.

Berend
Met citaat reageren