Discussie: Ik wil iets anders!
Los bericht bekijken
  #1  
Oud 31 maart 2009, 12:12
Vladder Vladder is offline
Lid
 
Geregistreerd: 22 april 2008
Berichten: 8
Vladder is on a distinguished road
Standaard Ik wil iets anders!

Hallo allemaal!

Ik loop al een hele tijd met de gedachte om een opleiding te volgen tot apothekersassistent.

Ik ben na mijn VMBO gelijk gaan werken, omdat ik toen nog niet wist wat ik wilde gaan doen, en ben zo op de administratie terecht gekomen, eigenlijk heb ik dat nooit echt leuk gevonden maar ja, ik heb er nu eenmaal al 7 jaar ervaring in dus dan blijf je daar toch hangen.

De opleiding tot apothekersassistente heb je in BOL en BBL vorm, de BBL lijkt voor mij de geschikte vorm omdat ik er dan ook gewoon naast werk want zonder salaris kan ik ook niet eten ;-)

Alleen voor de BBL vorm moet je natuurlijk wel een bijpassende functie hebben, ik ben druk op zoek en zie nergens vacatures staan voor leerling apothekersassistenten, maar wil graag open sollicitaties versturen. Alleen kan ik me pas inschrijven voor de opleiding als ik ook daadwerkelijk een baan heb, maar in een brief kan je niet neerzetten 'ik ben van plan....' dus ik zit een beetje vast met hoe ik het het beste kan aanpakken...iemand hier advies voor mij??
Met citaat reageren