Los bericht bekijken
  #2  
Oud 19 mei 2010, 18:40
paultje paultje is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 19 mei 2010
Berichten: 2
paultje is on a distinguished road
Standaard Re: Concept solliciatie sociale recherche

Betreft: vacature medewerker opsporing fraude AMSZ


Geachte heer,

Met grote belangstelling heb ik op intranet de openstaande vacature bekeken.

Sedert 2 jaar ben ik werkzaam bij de gemeente XXXXXXXX als milieu BOA.
Voor deze functie volg ik permanente aanvullende opleidingen voor het opmaken van proces-verbalen, onderzoek en verhoor.
Een gedegen kennis van diverse wetgevingen is hiervoor van belang. Ik vind het overigens ook zeer interessant om de “gereedschapskist” van de overheid te begrijpen en uit te leggen. Ik ben gewend zelfstandig en in teamverband te werken met verschillende disciplines binnen de gemeente en andere overheden. Ik heb ook de eigenschap dat ik heel sterk cijfermatig ben ingesteld door mijn bedrijfseconomische achtergrond die op meerdere wijzen toepasbaar zijn.

De motivatie is eigenlijk heel eenvoudig om te reageren op de vacature: het is gewoon not done om op oneigenlijke wijze misbruik te maken van de voorzieningen die wij hebben. Om deel uit te maken van een team dat hier toezicht op houdt en op een adequate wijze onderzoek naar verricht geeft een naar verwachting goede arbeidsvreugde.

Uiteraard ben ik bereid tot het volgen van cursussen en opleidingen zodat ik mij verder kan ontwikkelen en meer voor de gemeente XXXXXXXXXXXX kan betekenen. Ik zal wel o.a. de wetgeving WWB eigen moeten maken maar daar zie ik geen probleem in.
Ik heb destijds bij mijn aanstelling 1 jaar de tijd gehad om alle benodigde opleidingen te volgen en dit deed ik binnen 6 maanden. Aansluitend heb een 2-jarige opleiding bij de bestuursacademie positief afgerond binnen 14/15 maanden.

Voor mijn opleiding en werkervaring verwijs ik u graag naar mijn curriculum vitae en een uitdraai van mijn opleidingen zoals die geregistreerd staan op intranet.

Ik zou het bijzonder op prijs stellen indien ik de gelegenheid krijg mijn sollicitatie en ervaring toe te lichten. Indien gewenst is het mogelijk enige referenties op te geven.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren