Los bericht bekijken
  #1  
Oud 17 oktober 2006, 20:41
Rijo Rijo is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Berichten: 1
Rijo is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief teamleider (interne vacature)

Naam
Adres

Betreft: interne vacature teamleider

Plaats, 18 oktober 2006

Geachte heer xxx,

U bent op zoek naar een teamleider met leidinggevende kwaliteiten en goede sociale vaardigheden. Met een goed doorzettingsvermogen, accuratesse en stressbestendig, dan ben ik die iemand die u zoekt.

Tijdens mijn cursus Operationeel Leidinggeven heb ik kennis opgedaan voor de verschillende aspecten van leidinggeven.
Sinds februari 2006 heb ik werkervaring opgedaan als teamleider a.i. Hierbij heb ik ontdekt dat ik het vooral erg leuk vindt om mensen te inspireren en hun te stimuleren bij hun werkzaamheden.
Door functioneringsgesprekken te voeren met een goed ontwikkeld inlevingsvermogen, maar door ook confrontaties niet uit de weg te gaan, wordt er nu in een positieve werksfeer resultaatgericht gewerkt.

Doordat ik mijn ervaring en vaardigheden al uit oefen in de praktijk ben ik ervan overtuigd dat ik deze functie naar behoren kan vervullen. Verder wil ik graag door middel van opleidingen mij verder ontwikkelen voor de functie teamleider.
Ik heb slechts een paar aspecten genoemd die me van belang lijken voor de functie. Ik zou graag meer punten met u willen bespreken in een persoonlijk gesprek.

Met vriendelijke groet,

Rijo Bakker

Laatst gewijzigd door mariekevanoosterhout; 19 oktober 2006 om 11:58 Reden: Fontcodes en persoonlijke gegevens verwijderd
Met citaat reageren