Los bericht bekijken
  #1  
Oud 6 november 2006, 20:00
Elmo Elmo is offline
Lid
 
Geregistreerd: 6 november 2006
Berichten: 15
Elmo is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief doktersassistente en opleidingsplaats

Een hele goede avond allen

Ik ben dus Elmo en nieuw, athans op het forum.

Bij deze wil ik een beroep op jullie doen, of op een van jullie.

Het zit namelijk zo. Ik doe de opleiding Voeding en Dietetiek, maar heb altijd al OK willen worden, nou is het zo dat je voor dat laatste moet gaan solliciteren voor een opleidingsplaats. Over dat solliciteren kom ik later op terug.

Ik ben , zoals ik hiervoor heb aangeven , bezig met de opleiding VD en wil er graag mee stoppen, omdat ik de opleiding gewoonweg niet interessant genoeg vind. Het kan me geen mallemoer schelen wie de familie van de wortel is welke soorten bederf er zijn en dergelijke. Nu wil ik solliciteren. Heb hier even rondgeneust en ben blijven hangen bij dat sollicitatie gebeuren.

Het interessante wat ik heb gelezen , was over de koude brieven: '' ikw erk zelfstandig maar ook in teamverband'' ik heb deze zin zo vaak gebruikt dat ik dat eigenlijk niet meer kan zien.

Ik ben ook iemand die liever zelfstandig werk, ik doe het ook goed met een team, maar ik geef de voorkeur aan alleen werken.

Hoe krijg ik dat in mijn sollicitatiebrief dat , als ik zowel voor een baan als doktersassistente als voor de opleidingsplaats wil solliciteren.?

Dan wil ik geen koude kille brief.

Dus gewoon een leuke brief, waarvan je de schrijver echt een keer moet hebben gesproken.

Wie o wie kan voor mij de hierondergenoemde, onpersoonlijke koude zinnen omtoevren in persoonlijke warme woorden.

''Ik ben makkelijk in omgang met mensen en bovendien lever ik graag goede zorg aan de patiënten. Voor de instelling zou ik een waardevolle kracht kunnen en willen zijn. Ik werk zelfstandig, maar functioneer ook graag in teamverband. ''

''Voorts wil ik opmerken dat ik waarde hecht aan prestaties en daarom bereid ben in mijzelf te investeren via hard werken. Tevens ben ik in het bezit van een sterke stressbestendigheid en een initiatiefrijk karakter. Daarnaast ben ik ook erg leergierig. ''

Bvd
Met citaat reageren