Los bericht bekijken
  #1  
Oud 2 augustus 2016, 16:58
mario82 mario82 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 2 augustus 2016
Berichten: 1
mario82 is on a distinguished road
Standaard Motivatiebrief graag feedback

Geachte,

Uw vacature voor een junior developer riep meteen de programmeur in mij wakker.

Sinds Juni 2016 ben ik in het bezit van mijn HBO5 diploma als programmeur en opzoek naar een bedrijf waar ik mijn passie en liefde voor het vak kan tonen.
De afgelopen jaren heb ik tijdens mijn opleiding veel geleerd en deze opgedane kennis wil ik nu in de praktijk toetsen. In mijn eindwerk ben ik de uitdaging aangegaan om in Java te programmeren een taal die we niet kregen in de opleiding, hier heb ik zeer veel uit kunnen leren ook op persoonlijk vlak.
Aan gezien ik net afgestudeerd ben als programmeur beschik ik nog niet over veel werkervaring, maar ik ben leergierig en enthousiast en schrik niet af om mij verder te ontwikkelen. Verder kan ik goed zelfstandig werken en me aanpassen aan als er in team gewerkt moet worden. Ik ben voor mezelf altijd kritisch en daarbij wil ik het beste in mij naar boven halen. Verder ben ik positief ingesteld en draag ik altijd zorg voor een opdracht goed af te leveren.

In bijgevoegd curriculum vitae vindt u meer informatie over mijn opleidingen, diploma’s en werkervaringen. In een persoonlijk gesprek motiveer ik graag waarom ik gesolliciteerd heb bij uw bedrijf.


Met vriendelijke groeten,
Met citaat reageren