Los bericht bekijken
  #2  
Oud 1 december 2008, 20:56
Jack Stemkens Jack Stemkens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 1 oktober 2008
Berichten: 111
Jack Stemkens is on a distinguished road
Standaard Re: Vacature Sales en Communicatiemanager Travelsites

Hallo M Stevens,

Ik heb je brief doorgelezen en een aantal tips/opmerkingen:

Hieronder de brief en de wijzigingen:



Geachte heer ****,

Op de site mediavacature.nl kwam ik uw vacature van sales & communicatiemanager tegen en mijn interesse was direct gewekt. Na het aandachtig lezen ervan kwam ik tot de conclusie dat dit een creatieve, interessante, afwisselende en uitdagende functie is. Dit zijn alle ingrediënten die ik in een baan zoek.

De vacature sluit perfect aan op mijn interesses en loopbaan: Mijn HBO studie heb ik gevolgd aan de Nationale Hogeschool voor Toerisme en Verkeer in Breda, waar ik veel geleerd heb over de reisbranche. Mijn afstudeerrichting was International Tourism Management & Consultancy. Vanaf 2005 tot heden ben ik werkzaam in de mediabranche, waar ik veel ervaring heb opgedaan op het gebied van noem hier enkele dingen waarin je ervaring hebt die ook van pas komen bij je nieuwe functie.

Andere kwaliteiten die ik kan bieden zijn: creativiteit, commerciëel denken, brede interesse, doorzettingsvermogen en een gezonde dosis perfectionisme. Deze eigenschappen komen tot uiting in geef aan waaruit blijkt dat je deze eigenschappen bezit.

Voor verdere details over mijn loopbaan en vaardigheden verwijs ik u naar mijn bijgesloten curriculum vitae.

Graag kom ik mijn sollicitatie in een persoonlijk gesprek toelichten. Uw reactie ontvang ik bij voorkeur via de e-mail.





Met vriendelijke groet,



*****

Ik hoop je hiermee wat meer op weg te hebben geholpen.

Veel succes.
__________________


Jack Stemkens

http://www.uwsollicitatie.nl
Sollicitatiebrieven en cv's op maat.
Met citaat reageren