Los bericht bekijken
  #2  
Oud 24 maart 2009, 17:29
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Sollicitatie klantenadviseur, graag commentaar en tips

Ik las deze vacature en ik dacht meteen: dit is een job voor mij! Ik zal u vertellen waarom.

Ik ben al enige tijd actief opzoek naar een administratieve job echter met mijn studies, sociaal technische wetenschappen, is lijkt dit niet zo evident. Echter mijn.....(toelichting)

Ik heb ervaring in de omgang met vele verschillende mensen, zo nam ik actief deel in de jeugdbeweging Oranje, dit een jeugdbeweging voor mensen met of zonder een handicap, op die manier leert ook de jeugd omgaan met mensen met een handicap (zowel geestelijk als fysiek).

Ik heb twee keer een vakantiejob gedaan in een supermarkt, waar ik de klanten hielp en bediende.

Misschien denkt u nu, nee we nemen jou niet aan, u twijfelt.
Wel, heb ik rugzak vol inzet en motivatie en ik kan voldoen aan jullie eisen ook vind ik het geen probleem om extra cursussen te volgen om mijn verder te ontwikkelen.
Op die manier kan ik mijn inzet omgezetten in betere werkprestaties en positieve ervaringen.

Ik kan goed overweg met de computer ondermeer met Microsoft office 2003, word 2007 en ik volg een internet cursus om Excel 2007 te leren.

Voor verdere informatie verwijs ik naar mijn curriculum Vitae, die u in bijlage aantreft.
Ik kijk met belangstelling uit naar u reactie.


Met vriendelijke groeten,
Lieselotte


Lieselotte ik zou toch met een paar woorden toelichten waarom jij met deze opleiding een administratieve job ambineert.
Met citaat reageren