Los bericht bekijken
  #3  
Oud 7 november 2006, 09:35
hubabuba hubabuba is offline
Lid
 
Geregistreerd: 19 mei 2006
Berichten: 9
hubabuba is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief medewerker zorg

Raar dat hij de bijlage niet opent. Ik heb het daarom maar zo gedaan.

Naam stichting
T.a.v. ……..
Straat
Postcode, woonplaats


plaats, 7 november 2006


Betreft: vacature medewerker zorg


Geachte……….,

De heer ….., locatiemanager van de kinderunit van Stichting……j, maakte mij attent op de vacature die u aanbiedt.
Tijdens mijn praktijkleerervaring van mijn opleiding Sociaal Pedagogische hulpverlening ben ik in het bijzonder geďnteresseerd geraakt in kinderen met een stoornis in het autistisch spectrum. Het daarbij komende ‘probleem gedrag’ zie ik als een uitdaging om het kind te leren begrijpen. Er is toch niets mooiers dan voor deze kinderen een leefwereld te creëren waarin ze zich veilig en begrepen voelen. Hier gaat mijn hart naar uit.

Ik beschik over goede communicatieve vaardigheden, ik ben flexibel en initiatiefrijk. Door mijn daadkracht pak ik snel dingen op en ben ik een echte doorzetter. Je kunt me een teamplayer noemen, die stevig in haar schoenen staat en met een gezonde dosis humor. Door mijn werkervaring, die hier perfect bij aansluit, mijn interesses en kennis op dit gebied, weet ik dat ik geknipt ben voor dit vak.

Denkt u ook dat wij elkaar iets te bieden hebben, dan wil ik graag mijn enthousiasme over deze baan verder toelichten in een gesprek. Uw reactie zie ik met belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groeten,

Naam
Straat
Postcode, woonplaats

Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren