Los bericht bekijken
  #7  
Oud 5 juli 2011, 19:27
Evi Evi is offline
Lid
 
Geregistreerd: 29 juni 2011
Berichten: 5
Evi is on a distinguished road
Standaard

Alvast Bedankt iedereen, voor alle goedbedoelde adviezen

mijn intuitie blijft zeggen dat ik hier niet op m'n plek ben, elke dag met een knoop in m'n maag er naar toe rijden is niet iets wat ik nog maanden wil doen. Het is een pracht bedrijf en iedereen is harstikke aardig, maar het past gewoon niet bij mij en ik voel me er niet thuis.

Misschien heb ik ergens al een beslissing genomen maar ben ik nog te laf om werkelijk die stap te nemen. Ik zie ontzettend op tegen het gesprek.

Ik voel me zo schuldig dat ik eigenlijk hun tijd versplilt heb, voel me daarin een mislukking en een teleurstelling.

Als ik ontslag neem kom ik dus tijdelijk thuis te zitten, daar heb ik ook moeite mee. Van huis uit is erin gestampt dat je moet werken, werken werken, als je gezond bent mag je niet werkeloos zijn. Financiëel zou het makkelijk kunnen, van m'n vorige werk krijg ik in Augustus nog een flinke 'oprot premie' uitgekeerd'. Maar ja, een gezonde meid gaat toch niet thuis zitten??

Misschien heb ik dit berichtje alleen maar geplaatst zodat iemand me wat moed kan inpraten
Met citaat reageren