Los bericht bekijken
  #3  
Oud 6 april 2012, 11:27
Jeroen smits Jeroen smits is offline
Lid
 
Geregistreerd: 3 december 2011
Berichten: 6
Jeroen smits is on a distinguished road
Standaard

Hallo Rens,

Allereerst bedankt voor de tijd die je hebt genomen om mijn brief door te nemen! Ik heb de brief aangepast. Het is me echter niet gelukt om de woorden ik of mij te verminderen. Hoe zou ik dit kunnen aanpassen? Ik ben benieuwd wat je van mijn huidige versie vindt.


Geachte mevrouw xxx,

U bent op zoek naar toptalent dat vastberaden is om de top te bereiken voor de functie van Assistent Accountant. Daarom was ik verheugd om op xxx.com te lezen dat u een vacature heeft voor de functie van Assistent Accountant RA. Het is een leuke uitdaging om voor toonaangevende klanten te werken.

De werkzaamheden in mijn huidige functie bij xxx B.V. uitvoer sluiten perfect aan op deze functie. Zo heb ik bij mijn huidige werkgever een uitstekende kennis opgedaan met het voeren, samenstellen en controleren van de financiële administratie en het verbeteren van de administratieve organisatie. Hiermee heb ik analytisch denkvermogen en een kritische instelling ontwikkeld. Daarnaast weet ik me snel aan te passen aan verschillende situaties en kan ik op een tactvolle manier omgaan met cliënten. De functie van Assistent Accountant biedt mij de mogelijkheid om mijn ervaringen en opgebouwde kennis in te zetten in het werkveld waar ik me sterk mee verbonden voel.

De functie van Assistent Accountant RA bij uw organisatie spreekt me aan omdat het gaat om een toonaangevend bedrijf, welke een voorbeeldfunctie heeft voor accountants. Net als xxx B.V. vind ik het belangrijk om kwalitatief hoogwaardige diensten aan te bieden. Daarnaast zie ik bij deze functie grote kansen voor mijn eigen ontwikkeling.

Met mijn gemotiveerde en ambitieuze instelling lijkt het mij een uitdaging om bij xxx B.V. aan de slag te gaan. Uw uitnodiging voor een gesprek zie ik met veel plezier tegemoet en ik kijk uit naar de mogelijkheid om mijn enthousiasme in een persoonlijk gesprek nader aan u toe te lichten.

Met vriendelijke groet,

xxx


Bijlagen:
curriculum vitae
cijferlijst
Met citaat reageren