Los bericht bekijken
  #1  
Oud 28 september 2011, 08:05
Asal Asal is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 28 september 2011
Berichten: 2
Asal is on a distinguished road
Standaard Open sollicitatiebrief HR medewerker. Graag commentaar

Geachte mevrouw,
Ik heb met veel enthousiasme kennis genomen van uw advertentie via XX waarin u aangeeft op zoek te zijn naar een HR medewerker voor uw bedrijf. Ik ben toe aan een nieuwe uitdaging. De functie biedt genoeg nieuws maar heeft ook veel aanknopingspunten met mijn huidige studie Humanresourcesmanagement.

Het werken binnen uw organisatie als XX boeit me door diverse aspecten (veelzijdig, variatie, zelfstandig, computerverwerking). Naast mijn kennis en werkervaring ben ik bekend vanwege mijn optimisme, flexibiliteit, enthousiasme, daadkracht en collegialiteit. Dit blijkt uit een niet-aflatende inzet tot en met nu met mijn diverse banen, de grote verscheidenheid in mijn werk, de bereidheid alles aan te pakken, het tempo waarin dat gebeurt en de goede samenwerking met mijn collega’s.

Zoals u kunt lezen uit mijn CV ben ik intercedent geweest bij een werving & selectiebureau. In deze functie hield ik mij bezig met de verwerking en analyse van gegevens ten behoeve van de personeels- en salarisadministratie, het invoeren, controleren, coderen, beheren, opstellen van overzichten en het verzorgen van correspondentie en beantwoorden van de vragen.

In mijn vorige banen heb ik ervaren hoe ik mijn enthousiasme kan inzetten in mijn werk. Mijn collega’s omschrijven mij als zeer sociaal en hardwerkende persoon die alles doet om haar doelen te bereiken. Ik ben mij ervan bewust dat ik nog geen gerichte werkervaring heb, maar die ik ruimschoots compenseren door mijn enthousiasme en leergierigheid.

Het lijkt me zeer interessant om te worden uitgenodigd voor een kennismakingsgesprek. Ik zie graag uw reactie verschijnen.

Met vriendelijk groet,
xxxxx
Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren