Los bericht bekijken
  #1  
Oud 31 oktober 2009, 10:59
Lollypop Lollypop is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 31 oktober 2009
Berichten: 1
Lollypop is on a distinguished road
Standaard Studeren of werken ?

Beste forumleden,

Ik zit in een ongelooflijke situatie waardoor ik eigenlijk niet meer helder kan nadenken. Ik zal is proberen om kort mijn situatie uit te leggen.

Ik ben 20 jaar en ik heb MBO niveau 4 'Bank en Verzekeringswezen' afgerond en ben nu op dit moment student; 'International Business and Management Studies' @ Inholland 2e leerjaars.

Laatste tijd zit ik vacatures op het web te kijken voor HBO afgestudeerden en het valt me 'eigenlijk' wat tegen?!? Het lijkt wel allemaal zo laag als je vergelijkt dat ik na mijn MBO nog 4 jaartjes van mijn leven moet opgeven om misschien 100/200 euro meer te verdienen?

Nu kom ik eigenlijk op mijn main punt:

Ik werk in een grote opticien firma die tig filialen in Nederland heeft en ik heb daar onlangs een aanbod gekregen om 'Filiaal Manager' te worden en vervolgens door te groeien om binnen (max: 5 jaar) een eigen filiaalhouder te worden. Ik zou dan beginnen met een 1600,- netto verdienste en zodra ik binnen 6/8 maanden mijn certificaten heb van de interne cursussen zou ik dan eventueel moeten denken aan 1800/1900 netto op basis van 40 uur werkweek. << Let op dan ben ik wel 21 jaar en Filiaalmanager. Vervolgens zou ik dus binnen 4/5 jaar mijn eigen zaak hebben waardoor ik dan in een andere segment kom en zou ik dus beginnen met een 4000,- bruto salaris + bonussen + aandeelhouderschap in je filiaal (denk hierbij aan +/- 33%)

Wat zouden jullie in mijn geval gedaan hebben? Verder studeren? of ervoor gaan!
Met citaat reageren