Los bericht bekijken
  #9  
Oud 27 november 2013, 19:37
marlies k marlies k is offline
Lid
 
Geregistreerd: 22 november 2013
Berichten: 5
marlies k is on a distinguished road
Standaard

bedankt allemaal voor de goed tips.

Ik heb mijn cv aangepast ik wil weten of die nu een goed is. Is het goed om Competenties en vaardigheden bij de cv toe te voegen? en wat kan ik nog meer bij doen.




Gegevens:

Naam:
Voornaam:
Geboortedatum:
Telefoonnummer:
Adres:
postcode en woonplaats:
Geslacht:
E-mailadres:
Nationaliteit:

Opleidingen

Momentel bezig met opleiding PW 4

Opleiding SPW 3
Roc middel Nederlands Utrecht, unit verpleging en verzorging, Utrecht
2009, 2011, diploma behaald in 2011

helpende welzijn Niv 2
Roc middel Nederlands Utrecht, unit verpleging en verzorging, Utrecht
2006, 2007, diploma behaald in 2008

Basisberoepsopleiding Adminstartie
Roc midden Nederlands Utrecht, unit economie
2005-2006, diploma behaald in 2006

Vmbo
Meerstroom college Utrecht
2004-2005, diploma behaald in 2005



stage/werkervaringen

1. 2012-2013 werk: ....... Allroud medewerker

2. 2011-2012 Stage: Kinderdagverblijf Blauwe leeuw (gewerkt met kinderen van 0 tot 4. (verticale groep).

3. 2010-2011 Stage: voorschool de schakkel overvecht (ik heb gewerkt met kinderen van 2 ˝ tot 4 jaar).

4. 2009-2010 werk: Bij Alberthijn Twijnstraat (bijbaan naast school en stage als kassamedewerkster).

5. 2008-2009 Stage: Bij Donja peuterspeelzaal en voorschool( ik heb gewerk met kinderen van 2 ˝ tot 4 jaar zatten 2 kinderen met beperking tussen waar van ik heel veel heb geleerd).

6. 2007-2008 Stage: kinderdagverblijf De blauwe lepelaar ( gewerkt met kinderen van 0 tot 4 jaar).

7. 2006-2007 werk: Bij Dirk van en broek (Kassier bijbaan naast school en stage)

8. 2005-2005 stage: ROC_motovoert-techniek in overvecht als administratiemedewerker.

9. 2004-2004 Stage: Economisch Collega in Maarssen als administratiemedewerker


Competenties en vaardigheden

Door mijn studie als Helpende welzijn en pw’er 3 Heb ik zowel binnen als buiten mijn studie een goed gevoel gekregen voor het verhelderen van kinderen en opvoeden. Door mijn studieachtergrond, stage’s en mijn 2 kinderen van 3 ˝ en 1 heb ik ervaring opgedaan met ontwikkeling, opvoeding en verzorging. Hierdoor is het voor mij niet moeilijk om met kinderen met verschillende leeftijden te werken.
Ik heb een goed gevoel bij kinderen, ik werk graag en met alle plezier met kinderen.
Een goed punt van mij is de alertheid, ik ben altijd alert vooral als ik met kinderen ben. Ik ben goed bereikbaar, communiceer vlot, Ik sta open voor het leren van nieuw dingen, ik kan goed tegen feedback, ik ben leergierig, Ik sta graag andere te hulp en ik heb nooit probleem gehad met collega’s.


Hobby's:

Uitstapjes met kinderen, muziek, lezen.


Kennis van tallen:

Talen Lezen schrijven spreken luisteren
Nederlands Uitstekend Uitstekend UitstekendUitstekend
Engels goed goed matig goed
Parsian matig matig goed goed
Met citaat reageren