Los bericht bekijken
  #2  
Oud 1 mei 2006, 20:36
emmie emmie is offline
Lid
 
Geregistreerd: 1 mei 2006
Berichten: 6
emmie is on a distinguished road
Standaard Re: Mijn sollicitatiebrief

Hallo, ik heb een paar dingen anders geformuleerd, zodat ze wat professioneer klinken, je ziet maar wat je ermee doet..

groetjes en veel succes!

-----------------------------------------------------------------

Naar aanleiding van uw vacature die geplaatst is op stagevinden.nl, schrijf ik deze sollicitatiebrief. (Hierbij solliciteer ik me voor een stage) Ik zou graag in aanmerking komen voor een stage in uw bedrijf, beginnend op 28 augustus met een duur van 9 of 18 weken.

Ik volg Op naam school (volg ik) de opleiding Boekhoudkundig medewerker (niveau 3) op MBO-niveau. Hierin heb ik (Ik heb) geleerd om facturen te controleren, journaliseren, maken en inboeken in het programma ‘Exact voor Windows’ en een (kolommen)balans opmaken. Rekenen en zelfstandig werken zijn voor mij geen probleem. Ik heb geen werkervaring. (ik weet niet of je dit er in moet zetten, misschien beter weglaten)

Ik zou graag stage lopen in uw bedrijf, (Ik wil bij u stage komen lopen,) zodat ik mijn vaardigheden in de praktijk kan uitoefenen. Werken met cijfertjes vind ik namelijk erg leuk. De reistijd is geen probleem.

Als u nog vragen heeft, ben ik natuurlijk bereid om het één of ander toe te komen lichten in een oriënterend gesprek. Ik hoop snel iets van u te vernemen.
Met citaat reageren