Los bericht bekijken
  #1  
Oud 2 augustus 2008, 14:33
BSDB123 BSDB123 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 2 augustus 2008
Berichten: 6
BSDB123 is on a distinguished road
Standaard Graag jullie mening om mijn sollicitatiebrief QA Officer

Hallo,

Graag ontvang ik jullie mening op mijn sollicitatiebrief voor de functie van QA Officer.
-------------------------------------------------------------------------
Naam sollicitant
adres
telefoonnr.

plaats, 4 augustus 2008

naam bedrijf
t.a.v. ---
adres

Betreft: sollicitatie QA Officer

Geachte ---,

Op de internetsite van --- kwam ik de vacature tegen voor de functie QA Officer. Deze functie sluit goed aan op mijn toekomstvisie en ik wil hierbij dan ook graag solliciteren op deze functie.

Het is tegenwoordig heel belangrijk dat een bedrijf continu werkt aan verbetering. Het deelnemen aan verbeterteams zie ik als een grote uitdaging om het bedrijf naar een hoger niveau te krijgen zonder dat de kwaliteit verloren gaat. In mijn huidige functie, waarin ik ook regelmatig deelneem in verbeterteams, heb ik geleerd dat conceptueel denken tot goede verbeterideeën leiden.

Het aantrekkelijke van deze functie is voor mij ook de samenwerking met overige medewerkers. Ik zie het als een belangrijke taak van een QA Officer om medewerkers het belang te laten in zien van alle kwaliteit- en hygiëneregels. Niet iedereen vindt de steeds strenger wordende kwaliteitsregels even belangrijk. Ik ben van mening dat wanneer duidelijk wordt aangeven wat het nut van deze regels zijn, iedereen zich aan de regels zal gaan houden en zo de kwaliteit gewaarborgd blijft.

Als persoon ben ik enthousiast, zelfstandig, proactief en altijd op zoek naar een uitdaging.
Ik ben op zoek naar een afwisselende uitdagende functie waarin ik mijzelf verder kan ontwikkelen. Kortom de functie QA Officer is precies de functie die ik zoek. Denkt u ook dat wij elkaar iets te bieden hebben, dan ben ik altijd bereid om u daar in een gesprek verder van te overtuigen

Voor verdere informatie verwijs ik u naar mijn cv.

Met vriendelijke groeten,

---

Bijlage:
curriculum vitae ---
Met citaat reageren