Los bericht bekijken
  #1  
Oud 9 oktober 2008, 10:13
fransesco fransesco is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2008
Berichten: 1
fransesco is on a distinguished road
Exclamation secretarieel medewerker

Ik heb al meerdere brieven verstuurd , maar nog geen positieve reacties.
Wat vinden jullie van mijn brief?

Geachte heer, mevrouw,

Een afwisselende functie in een interessante werkomgeving, dat was mijn eerste gedachte, bij het lezen van de vacature voor secretarieel medewerker. Het door U gevraagde profiel en mijn kwaliteiten en vaardigheden sluiten heel goed bij elkaar aan.
Tijdens mijn werk als administratief/ logistiek medewerker heb ik veel ervaring opgedaan met het zelfstandig uitvoeren van administratieve handelingen. In deze functie fungeerde ik tevens als eerste aanspreekpunt, zowel telefonisch als in direct contact met de klant, en heb daardoor mijn sociale en communicatieve vaardigheden goed kunnen ontwikkelen. Daarnaast ben ik iemand die snel initiatief neemt en van aanpakken weet. Bovendien ben ik leergierig en flexibel en goed in staat zowel zelfstandig als in teamverband te werken. Ik ben er dan ook van overtuigd een positieve en aanvullende inbreng te zijn in het geheel.

Voor een duidelijk overzicht van mijn opleiding en werkervaring verwijs ik u tenslotte naar het bijgevoegde curriculum vitae.
Graag zou ik u mijn motivatie in een persoonlijk gesprek nader willen toelichten.
Met veel interesse zie ik uw reactie tegemoet.

Met vriendelijke groet,

XXXXXXXX
Met citaat reageren