Los bericht bekijken
  #3  
Oud 1 oktober 2008, 14:50
Mariam Mariam is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 1 oktober 2008
Berichten: 1
Mariam is on a distinguished road
Standaard Re: Open sollicitatiebrief, zou iemand er naar kunnen kijken en kunnen zeggen of dit

Beste Vera,

Neem even contact op met P&O van de zorginstelling en vraag aan wie je de sollicitatie kunt richten. Vraag ook of er uberhaupt vacatures zijn. Je eigen adresgegevens zet je inderdaad het beste bovenaan, dus boven die van de zorginstelling.
Ik heb nog de volgende opmerkingen over de inhoud:

Binnen uw zorginstelling zou ik graag willen werken als medewerker(moet medewerkende er wel bij?) verzorgende.
Het is goed om in de eerste alinea je onderwerp te vermelden maar dit is wel erg kort door de bocht. Kleedt het een beetje in. Verwerk bijvoorbeeld de aanleiding van je sollicitatie erin.

[IHet begint nu toch wel weer te kriebelen om mensen te verzorgen en zou dit graag binnen jullie zorginstelling willen doen.
Kriebelen vind ik wel erg populair (spreek)taalgebruik. Is dit iets misschien? Nu ik vijf jaar als planner heb gewerkt, merk ik dat de verzorging me weer trekt.

Mijn sterke punten zijn dat ik enthousiast, gemotiveerd, geduldig en flexibel ben.
Maak je zinnen levendiger door werkwoorden te gebruiken: Ik ben enthousiast etc.

Belangrijk bij de omgang met cliënten vind ik dat je rekening houdt met de wensen en waarden en normen van de cliënt. Daarnaast hecht ik er grote waarde aan om een cliënt met respect te behandelen.
Ik hecht grote waarde aan de wensen, normen en waarden van de clienten. Daarom zal ik hen altijd met respect benaderen en behandelen.

Verder ben ik iemand die graag in teamverband werkt.

Ik ben bereid om binnen uw instelling een opleiding te volgen om mijn kennis nog verder uit te breiden. te vergroten

Graag zou ik in een persoonlijk gesprek mijn brief en CV willen (of: mijn motivatie en vaardigheden)toelichten. Een uitnodiging daarvoor zie ik met belangstelling tegemoet.

Alle beetjes helpen. Succes!
Met citaat reageren