Los bericht bekijken
  #2  
Oud 1 maart 2009, 12:24
lienthju lienthju is offline
Lid
 
Geregistreerd: 10 oktober 2005
Berichten: 19
lienthju is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatie oke??!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lisanne21 Bekijk bericht
Betreft: vacature groepsleerkrachten

IJsselmuiden, 28 maart 2009

Geachte meneer Hak,
enter
Uw advertentie in het Reformatorische Dagblad van zaterdag 28 februari jongstleden is voor mij een aanleiding geweest te solliciteren tot de functie: groepsleerkracht(en) punt
enter
Ik heb mijn PABO-opleiding afgerond en ben op zoek naar een baan. Ik zag uw advertentie staan en ik voelde me gelijk geroepen. Uw advertentie sprak me heel erg aan. Ik heb nog vrijwel geen ervaring maar ik ben jong en zeer enthousiast. Ik heb uitstekende contactuele eigenschappen. Ik houd ervan om met kinderen om te gaan en ook heb ik verantwoordelijkheidsgevoel. In mijn stageperiodes waren de beoordelingen heel goed. Ik scoorde vooral op: ‘kan de stof op een heldere en duidelijk manier op de kinderen overbrengen.’
De doelstelling van uw school spreekt mij bijzonder aan. Vooral de combinatie van christelijk- en onderwijsgericht werken spraken mij aan. Ik ben zelf ook een christen en het lijkt me mooi werk om ook iets te vertellen aan kinderen over God. Ik ben zelf Hervormd (PKN).
Het werken op een basisschool heeft mij altijd al geboeid. Werken in combinatie met kinderen iets leren lijkt mij een super mooie combinatie. Deze vacature lijkt me nu een uitgelezen kans om mijn professionele kwaliteiten in te zetten voor iets wat werkelijk telt.
Voor een compleet overzicht van mijn opleiding verwijs ik u graag naar bijgevoegd Curriculum Vitae. Graag zou ik de gelegenheid krijgen om mijn sollicitatie nader met u te bespreken.
Hoogachtend,
naam..
Bijlage: Curriculum Vitae
Je moet eerst je brief in alinea's verdelen. Tevens zal je niet met IK moeten beginnen. Bijv. de eerste zin zou ik eerder formuleren als In (jaar dat je je diploma hebt behaald) heb ik met goed gevolg de PABO afgerond. Dat je op zoek bent zou ik niet zo letterlijk erin zetten, want dat weten ze al anders zou je de brief niet schrijven.

Ik denk dat je wel stage gelopen hebt, dus zal ik dat erin zetten ipv "ik heb vrijwel geen ervaring". Daarnaast zou ik ze dan voor meer info daarover verwijzen naar je toegevoegd cv.
Met citaat reageren