Los bericht bekijken
  #2  
Oud 13 oktober 2008, 21:03
Ri@nne Ri@nne is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 1 oktober 2008
Berichten: 405
Ri@nne is on a distinguished road
Standaard Re: Brief al iets korter gemaakt maar nog steeds te lang, wie helpt mij bondiger te z

Hoi Inge,

Hier en daar wat aangepast:

Tijdens mijn aanstelling bij het XXXX ben ik veel betrokken geweest bij het organiseren en coördineren van (inter)nationale bijeenkomsten, zoals congressen en cursussen. Het ligt in mijn aard een evenement van begin tot eind tot in de puntjes te willen verzorgen. In evaluaties van deelnemers werd het onderdeel organisatie vaak zeer positief beoordeeld. Door de commissie van de opleidingen XXXX en XXXX werd voor mijn organisatie van de visitaties speciale waardering uitgesproken voor ontvangst, locatie, verzorging en planning van het visitatiebezoek. Alle facetten van het organiseren spreken mij bijzonder aan. Voor mij is de functie congresorganisator daarom een logische en uitdagende vervolgstap in mijn carričre.

Door mijn werkervaring in het XXXX en mijn contacten binnen de XXXX en de XXXX kan zowel mondeling als schriftelijk goed communiceren met de diverse professionals in de gezondheidszorg. Ik weet mijn weg te vinden binnen organisaties als er zaken op logistiek gebied geregeld moeten worden. Van nature ben ik sociaal ingesteld en ik weet effectief met mijn tijd om te gaan, kan goed schakelen tussen verschillende werkzaamheden en ben niet bang voor deadlines. Een hoge werkdruk houd mij scherp. U mag van mij een enthousiaste, flexibele en gemotiveerde collega verwachten die oog heeft voor detail en zowel zelfstandig als in teamverband kan werken. U kunt erop rekenen dat ik me bij deze 90% functie voor de volle 100% zal inzetten.

Je cv zou je bij deze brief kort en puntsgewijs kunnen houden. Wat ook kan is een uitgebreid cv maken waarin je bovenstaande en overige kennis, vaardigheden en ervaring beschrijft. De brief kan dan heel kort zijn.
__________________
Rianne
Met citaat reageren