Los bericht bekijken
  #1  
Oud 23 maart 2006, 22:24
sanka sanka is offline
Lid
 
Geregistreerd: 23 maart 2006
Berichten: 10
sanka is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief spw kinderleidster

naam: kinderopvang hilversum
adres:
postcode, woonplaats:


naam: ...........
adres:
postcode, woonplaats:
telefoon nummer:


Hilversum 00-00-2006


Betreft: open sollicitatie


Geachte heer/ mevrouw,


Graag zou ik willen solliciteren naar een plaats binnen uw bedrijf, als kinderleidster.

Mijn naam is s..... en ben 21 jaar.
Ik heb mijn spw 2 helpende welzijn succesvol afgerond. en zit nu in mijn laatste jaar van spw 3.

Ik heb al veel ervaring met kinderen, zo heb ik stagegelopen op alle leeftijsgroepen van 0 t/m 12 jaar. dit is mij allemaal goed bevallen, maar toch vindt ik het leuker om met kinderen van 0 t/m 4 te werken.

Werken met kinderen is: spelen, zingen, dansen, boekjes voorlezen en creatief bezig zijn. Hier beschik ik allemaal over, zodat ik de kinderen kan vermaken.

Het is vooral leuk om met kinderen te werken, omdat je dan een deel uit maakt van de ontwikkeling van het kind. zo zie je de kinderen groeien in alle ontwikkelingsfasen.

IK wil héél graag met kinderen werken, omdat ik GEK op kinderen ben. En ik kan mij goed in de beleveniswereld van een kind plaatsen.

Ik ben zeer flexibel ingesteld en kan zowel zelfstandig als in een teamverband werken.


Graag zou ik mijn capaciteiten willen inzetten en uitbreiden binnen uw bedrijf.


In afwachting op uw reactie teken ik,


handtekening..................



(Dit is de eerste keer dat ik een sollicitatiebrief schrijf... zouden jullie kunnen kijken of het inhoudelijk goed is en/ of geen spellingsfouten zitten.
Graag reacties hierop, want wil het z.s.m. opsturen.
willen jullie ook naar mijn c.v. kunnen kijken, die er goed uitziet.)

jullie mogen overal op reageren, alles is welkom!!






dank jullie wel!!!!!

Laatst gewijzigd door sanka; 25 maart 2006 om 22:03