Los bericht bekijken
  #5  
Oud 11 november 2011, 15:12
wendies wendies is offline
Lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2011
Berichten: 18
wendies is on a distinguished road
Standaard

Wat kleine dingetjes in paars verandert. Nog wel even door de spellingscontrole halen hoor!! Verders is tie volgens mij wel goed.

Wendie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Danique Bekijk bericht
poging 2:


Betreft: vacature medewerker klantenservice

XXXX, 11 november 2011

Geachte mevrouw XXXX,

Uw advertentie in de regionale vacaturekrant editie november 2011 is voor mij aanleiding te solliciteren naar de functie van medewerker klantenservice. Na ons prettige telefonisch contact van 10 november j.l. ben ik zeer enthousiast en wil, zoals afgesproken, aangeven dat mijn voorkeur uitgaat naar een funtie van 24 uur.

In mijn huidige functie als verkoopmedewerker in een boekhandel ben ik gewend om met klanten om te gaan. Mijn takenpakket bestaat uit allerlei winkelwerkzaamheden, zoals het uitpakken van artikelen, het prijzen hiervan en het registreren en bestellen van artikelen. Daarnaast ben ik het aanspreekpunt voor de klant. Door te adviseren, informatie voor hen op te zoeken en bestellingen te plaatsen probeer ik de klant tevreden de winkel te zien verlaten.

Na het lezen van uw vacature voor een medewerker klantenservice sprak mij de functieomschrijving daarom ook heel erg aan, omdat bij deze functie de tevredenheid van de klant centraal staat. Daarnaast ben ik gewend om in hectische tijden stressbestendig te zijn. Ik zou mijzelf omschrijven als iemand met een klant- en servicegerichte instelling, die leergierig is, zichzelf graag verder wil ontwikkelen, hardwerkend, collegiaal en enthousiast. Deze eigenschappen zou ik graag gebruiken binnen uw bedrijf.

Voor een compleet overzicht van mijn opleidingen en ervaring verwijs ik u naar bijgevoegd curriculum vitae.

Hoogachtend,

xxxxxxxx

Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren