Los bericht bekijken
  #4  
Oud 8 februari 2010, 19:57
psychologe psychologe is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 8 februari 2010
Berichten: 4
psychologe is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief Psychologe E-Mental Health. Graag commentaar.

Ok, ik heb er nu al veel van de suggesties verwerkt, maar ik ben niet zeken of ik op de juiste weg ben. Hier is wat ik zover heb. Wat vinden jullie ervan?
__________________________________

Geachte mevrouw ***,

U bent op zoek naar een psychologe met enkele jaren ervaring als hulpverlener die ook ervaring in het adviseren van medewerkers heeft? Dan ben ik de juiste kandidaat voor u.

Na het afronden van mijn universitaire opleiding als psychologe heb ik bij *** drugsverslaafden gesteund in het overwinnen van hun moeilijkheden en in het aanbrengen van levensstijlveranderingen. De inhoud van deze begeleidingen varieerde van psychologische behandeling rond problemen zoals depressie of angststornissen tot het werken aan sociale vaardigheden en praktische advies rond finacien en opleiding. Ik kon ervaring met oplossingsgerichte therapie, motivationele gespreksvoering en diverse andere psychologische technieken opdoen, die mij ook in mijn werk bij het *** en zelfs bij *** te goede kwamen. Ik zou deze ervaring graag bij jullie in de organisatie willen inzetten.

Ik ben een rustig, stressbestendig iemand met zeer veel gedrevenheid, enthousiasme en leergierigheid. Tijdens mijn werk voor *** wist ik door mijn zelfstandige werkwijze te overtuigen en binnen korte tijd van klantservice medewerkster naar supervisor door te groeien en een team op te bouwen dat gemotiveert en klantgericht werkt. Het was een plezier voor mij om te coachen, leiding te geven en dagelijks met onvoorziene situaties om te gaan. In deze baan mis ik dat ik mensen kan helpen in kwetsbare posities. Het vooruitzicht van coachen met de hulpverlening te verbinden spreekt mij bijzonder aan. Ik voel me aangetrokken door uw moderne manier van zorgverlening rond een zo gevoelig thema als suďcide.

Graag zie ik een uitnodiging voor een kennismakingsgesprek tegemoed.

Met vriendelijke groet,


***


Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren