Los bericht bekijken
  #8  
Oud 26 maart 2013, 15:40
kolibrie kolibrie is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 26 maart 2013
Berichten: 3
kolibrie is on a distinguished road
Standaard

Ik ben zelf jaaaaren secretaresse geweest, dus hoop dat je er wat aan hebt!
Citaat:
Op uw website xxx las ik dat u tijdelijk op zoek bent naar een medewerker secretariaat met ervaring en die van aanpakken weet. In deze brief wil ik u ervan overtuigen dat ik die hands-on duizendpoot ben die u nodig heeft.
Ik zou er van maken: "Op uw website las ik dat u op zoek bent naar een tijdelijke secretariaatsmedewerker met ervaring en die van aanpakken weet." Anders lijkt het net of hij maar tijdelijk opzoek was. Ik vind het erg leuk dat je zo direct bent, dat jíj de juiste persoon bent


Bij mijn laatste werkgever heb ik als receptioniste gewerkt maar omdat het een klein bedrijf was had ik de mogelijkheid om andere afdelingen op allerlei mogelijke manieren te ondersteunen en secretariële taken voor de directeur te verrichten. Dit klinkt een beetje negatief. Misschien zoeits? "Bij mijn vorige werkgever werkte ik als receptioniste met vele extra ondersteuningstaken voor de directeur. De organisatie was vrij klein, waardoor ik mij als een ware spin in het web kon ontwikkelen.


Verder was ik het eerste aanspreekpunt binnen het bedrijf en verwerkte ik alle informatie die bij het bedrijf binnen kwam. Alle taken die mij werden toegewezen en die ik zelf heb opgepakt, heb ik altijd met veel plezier uitgevoerd en als er problemen waren dan loste ik dit snel en correct op.

In mij vind u verder een enthousiaste, hardwerkende en flexibele werknemer met naar men zegt een, dit zou ik weghalen. Je hebt gewoon een prettige stem. prettige telefoonstem. De functie van medewerker secretariaat die bij u vrij komt, vrij is, past past vrijwel naadloos aan bij mijn ervaringen. Verder leg ik makkelijk contact met medewerkers en opdrachtgevers waardoor ik snel mijn plaats zal weten te vinden binnen uw bedrijf/ organisatie klinkt lekkerder.

Voor een volledig overzicht van mijn werkervaring en opleidingen verwijs ik u graag naar mijn curriculum vitae. Graag kom ik in een persoonlijk gesprek een toelichting geven op mijn sollicitatie.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren