Los bericht bekijken
  #8  
Oud 26 mei 2008, 09:45
TumTummm's schermafbeelding
TumTummm TumTummm is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 7 februari 2008
Berichten: 170
TumTummm is on a distinguished road
Thumbs up

Adres <bedrijf>

Adres <eigen>


<woonplaats>, 18 maart 2008


Betreft: open sollicitatie


Geachte heer/mevrouw, (ik ga nu navragen aan wie ik de brief kan richtten)

Enkele jaren geleden kwam ik met uw organisatie in aanmerking toen ik daar vakantiewerk deed. Ik heb bij uw organisatie onder anderen gewerkt op de ziekenboeg, restaurant en op 1 van de afdelingen waar mensen zitten met psychische problemen. (het is een psychiatrische instelling in het Zuiden van Nederland) (als je belt, vraag dan naar P&O en vraag bij hen gewoon of zij nog weten wat je daar gedaan hebt en wanneer. Heb je al op hun site gekeken, misschien staan daar de afdelingen op en herken je de afeling waar jij gewerkt hebt?) Graag zou ik voor een functie bij uw bedrijf in aanmerking komen.
Ik vind het leuk om met mensen te werken en om iets te kunnen betekenen voor mensen.

Door de opleiding Toerisme te volgen hoopte ik wat te kunnen betekenen voor mijn medemens. Maar uiteindelijk werk ik al meer meer (2x meer?) dan twee jaar als backoffice-medewerkster bij [bedrijf]. Dit beviel mij erg goed. Helaas zijn daar geen doorgroeimogelijkheden meer voor mij en ben ik daar nu onderhand wel uitgekeken. (dit zou ik anders neerzetten, ondanks dat je weg gaat bij dat bedrijf moet je niks negatiefs opschrijven)
Ook vind ik het een groot nadeel dat ik een uitzendkracht ben. (het staat mooier als je aangeeft dat je klaar bent voor een contract bij een bedrijf i.p.v. op uitzendbasis)
Tevens zoek ik, door mijn verhuizing naar XXX, werk wat nog dichter in de buurt is. Het liefst werk ik 32 uur per week. Ook ben ik altijd bereid om cursussen/opleidingen te volgen.

Ik verwijs u voor een overzicht naar mijn bijgevoegde curriculum vitae. En hoop dat u voor mij een functie heeft wat aansluit op mijn c.v. (CV uitschrijven! En ik zou in deze alinea nog ff vragen naar een uitnodiging voor een gesprek)

Met vriendelijke groet,

(plaats voor handtekening)


Janneke xxx




Bijlage: Curriculum Vitae
__________________
Leef met de dag, pluk een bloempje...
Vandaag is morgen gisteren...
Gewoon in het diepe springen, anders val je nooit omhoog...!
Met citaat reageren