Los bericht bekijken
  #1  
Oud 16 januari 2008, 17:17
tara tara is offline
Lid
 
Geregistreerd: 10 april 2007
Berichten: 12
tara is on a distinguished road
Standaard Motivatie voor andere baan

In oktober vorig jaar ben ik na lang wikken en wegen van werkgever geswitched. Ik ben dialyseverpleegkundige. En heb een periode getwijfeld of dit nog uitdagend genoeg voor mij was.
Mijn nieuwe en nu dus huidige werkgever bood echter zoveel uitdagingen aan dat het mij toch een goede stap leek.
Echter nu ik er enkele maanden werk komt er niets terecht van hun mooie beloftes.
Ik zou in staat gesteld worden goede kwaliteit te leveren wat nu dus niet lukt vanwege de hoge werkdruk. En de van tevoren beloofde scholing wordt ook niet geleverd. Verder wordt er in ene van alles gewijzigd aan werktijden en dagen waar van tevoren geen sprake van was. Kortom ik ben dus niet blij met mijn overstap.
En weet nu zeker dat ik een andere richting op wil gaan als verpleegkundige. Ik denk zelf aan de uitslaapkamer. Ik ga hier ook een dagje meelopen.
Wat ik moeilijk vind om te verwoorden is waarom ik nu al na enkele maanden begonnen te zijn bij een nieuwe baas al wil switchen van baan. Ik ben namelijk wel heel gemotiveerd om wat anders te doen. En dit is niet een noodsprong omdat mijn huidige baan niet bevalt.
Als ik vertel dat ik te ontvreden ben over mijn huidige werkgever kom ik misschien over als een zeur.
Of misschien denkt een andere werkgever wel dat ik hoge werkdruk niet aan kan. Of dat ik verkeerde verwachtingen heb.
Er is door mijn huidige werkgever van tevoren een verkeerd beeld gecreerd. Maaar kan ik dat ook zo stellen en komt dat niet te negatief over?
Graag jullie input hierover, alvast bedankt.
Met citaat reageren