Los bericht bekijken
  #6  
Oud 17 februari 2010, 11:47
Ri@nne Ri@nne is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 1 oktober 2008
Berichten: 405
Ri@nne is on a distinguished road
Standaard Re: open sollicitatie apothekersassistente, wie wil zijn mening hier over geven?

Als ik zeker weet dat ik ergens heel graag wil werken zou ik dat ook gerust doen. Het geeft aan dat je actiegericht bent. Wordt het niet gewaardeerd, dan heb je niets verloren en past het bedrijf waarschijnlijk niet bij jou. Contact opnemen om eventueel een afspraak te maken is in principe niet dwingend. 'Eventueel' kun je nog alle kanten mee op en waarmee je de ander de keus geeft te kunnen weigeren.


Theemuts,

De opening kan beter:
Met belangstelling heb ik uw website bekeken. ---> volg met specifieke uitleg wat je bijzonder vindt aan het bedrijf/organisatie en sluit de alinea bijvoorbeeld af met: Ik ben ervan overtuigd dat ik met mijn motivatie, enthousiasme en verantwoordelijkheidsgevoel een aanvulling kan zijn voor uw team en solliciteer dan ook graag of met belangstelling naar de functie van

Verder zijn er teveel zinnen die met Ik beginnen. De tweede alinea zou je bijvoorbeeld kunnen beginnen met: Afgelopen januari heb ik met succes mijn diploma Apothekersassistente gehaald. Ik heb van mijn stage/werk enz. Probeer met woorden als verder, daarnaast, enz. de brief te vervolgen.
__________________
Rianne
Met citaat reageren