Los bericht bekijken
  #1  
Oud 10 december 2006, 23:47
Patr1c1a Patr1c1a is offline
Lid
 
Geregistreerd: 10 december 2006
Berichten: 15
Patr1c1a is on a distinguished road
Smile Sollicitatiebrief Administratief medewerker

Hoi allemaal!

Ik heb de volgende brief gemaakt, de vacature is er een voor een administratief medewerker bij een uitzendburo. De taken zijn o.a.: Ontvangen van klanten, telefoon, administratieve taken.

Graag jullie commentaar!

Geachte heer XXX,

Uw advertentie op XXX is voor mij een aanleiding om te solliciteren naar de functie van administratief medewerker bij XXX.

Ik ben ongeveer 2 ˝ jaar werkzaam geweest als financieel-administratief medewerkster bij een opleidingsbedrijf voor de XXX. Ik hield me vooral bezig met het beantwoorden van de telefoon, agendabeheer, ontvangen van (toekomstige) leerlingwerknemers en ik was gedeeltelijk verantwoordelijk voor de debiteuren- en crediteurenadministratie.

Tevens werk ik al enkele jaren als oproepkracht bij een cateringbedrijf, waar ik naast de werkzaamheden tijdens evenementen en op het strand, ook met de administratie help.

De functie van administratief medewerker binnen uw bedrijf spreekt me om diverse redenen aan. De eerste reden is dat ik ruime ervaring heb met administratief werk. Daarnaast ga ik graag met mensen om en ben ik goed in staat om zowel zelfstandig als in teamverband te werken.
Ik ben flexibel en accuraat en ik heb nieuwe werkzaamheden snel onder de knie. Ik zie het als een uitdaging om met verschillende mensen en situaties in aanraking te komen. Door mijn werkervaring, eigenschappen en positieve instelling ben ik de ideale kandidaat voor deze functie.

Graag licht ik mijn brief en CV in een persoonlijk gesprek toe.

Met vriendelijke groet,



ALvast bedankt voor jullie reacties!!
Met citaat reageren