Los bericht bekijken
  #1  
Oud 4 december 2007, 21:30
Ikke Ikke is offline
Lid
 
Geregistreerd: 24 januari 2007
Berichten: 6
Ikke is on a distinguished road
Standaard Sollicitaite verkeerskundig medewerker

Beste allen,

ik kwam een vacature tegen voor een verkeerskundig medewerker en heb de volgende sollicitatiebrief opgesteld. Zou iemand hier eens naar willen kijken en eventueel opmerkingen plaatsen.

mvrgr,
Ikke

--------

Betreft: vacature verkeerskundig medewerker


Geachte,

De functie van verkeerskundig medewerker, die ik op de site van het vaktijdschrift ‘Verkeerskunde’ vond, spreekt mij aan, omdat ik binnen deze functie mijn verkeerskundige ambities verder kan ontwikkelen. In september jongstleden heb ik het kort-HBO diploma verkeerskunde behaald en ik ben nu bezig met de duale HBO opleiding verkeerskunde. Verder heb ik in 2004 de cursus verkeerskundig ontwerper met goed gevolg afgelegd.

Gezien mijn ruime werkervaring als tekenaar/ontwerper en de verkregen inzichten tijdens mijn opleiding denk ik dat ik voor uw organisatie de verkeerskundig medewerker kan zijn die u zoekt.

Ik werk graag in teamverband, ben accuraat en ik heb ervaring met verschillende computerprogramma’s zoals het tekenpakket AutoCAD. Het lijkt mij een uitdaging om deze vaardigheden toe te passen en verder te ontwikkelen in de door u aangeboden functie.

Uiteraard licht ik deze brief en mijn cv graag toe in een persoonlijk gesprek.


Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren