Los bericht bekijken
  #1  
Oud 26 mei 2010, 10:56
manon manon is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 3
manon is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie vluchtelingenwerk help aub

ik heb al verschillende sollicitaties geschreven maar tot nu toe alleen maar afwijzingen, graag tips en feedback op mijn brief

Geachte xxx,

Hierbij solliciteer ik naar de functie van projectmedewerker zoals deze staat beschreven op uw internetsite.

De reden waarom ik bij uw instelling wil werken is omdat de functie van projectmedewerker een zeer breed en uiteenlopende functie is waarin ik mijzelf goed kan vinden. Zowel het werken in teamverband als het zelfstandig kunnen werken komen in deze functie aan bod.

Mijn ervaring als cliëntbegeleidster bij Vluchtelingenwerk Den Haag en mijn werkervaringen in het AZC Waddinxveen zullen deze functie natuurlijk alleen ten goede komen. Het werken met en voor vluchtelingen heeft mij altijd zeer aangetrokken.

Verder ben ik klantvriendelijk, stressbestendig, communicatief vaardig en leergierig. Deze vaardigheden bieden mij een goede basis om deze functie uitstekend te kunnen uitvoeren.

Indien mijn brief uw interesse heeft gewekt, ben ik uiteraard bereid om mijn sollicitatie tijdens een gesprek verder toe te lichten.

In afwachting op uw reactie verblijf ik,

Met vriendelijke groeten,

Laatst gewijzigd door mariekevanoosterhout; 31 mei 2010 om 07:12 Reden: geanonimiseerd
Met citaat reageren