Los bericht bekijken
  #17  
Oud 22 november 2012, 15:31
Mkattz Mkattz is offline
Lid
 
Geregistreerd: 12 november 2012
Berichten: 11
Mkattz is on a distinguished road
Standaard

Okay,

Heel erg bedankt, ik denk dat ik ze nu wel op een rijtje heb.

Even in het kort nog:

Ik moet de 21+ test doen bijvoorbeeld bij de OU or LOI
Ik kan dan een HBO opleiding volgen aan de Open Universiteit of een onderwijsinstelling zoals NTI, LOI.
Als ik in het eerste jaar mijn Propedeuse behaal dan zou ik theoretisch gezien gelijk kunnen doorstromen naar de Universiteit.
Mocht ik mijn P. niet halen in het eerste jaar, dan zal ik dus de gehele HBO opleiding moeten afronden om daarna via een schakelprogramma een opleiding Bachelor HBO Rechten te kunnen volgen aan de Universiteit.

In ieder geval ben ik dan 6 tot 9 jaar bezig, 3/6 jaar HBO Rechten en dan nog eens 2 jaar HBO Bachelor + 1 jaar Master (6 jaar via LOI met hoog tempo een HBO rechten studie afronden)

Ik zou natuurlijk ook gelijk naar de universiteit kunnen gaan via 21+ maar mijn achterstand is enorm, 13 jaar geen scholing en het zou zonde zijn als ik in het eerste jaar al moet afhaken.

Ik heb 3 jaar geleden een 21+ test gedaan voor de MER aan Hogeschool INHOLLAND, ik viel af op wiskunde. Waar zou ik informatie kunnen vinden over de vakken waar op gestest wordt voor HBO Rechten 21+? Ik heb al gezocht op het internet maar het is een beetje vaag.
Met citaat reageren