Los bericht bekijken
  #15  
Oud 5 maart 2011, 16:12
Amy88 Amy88 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 4 maart 2011
Berichten: 13
Amy88 is on a distinguished road
Stuur een bericht via Skype™ naar Amy88
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stijnhommes Bekijk bericht
Als ik je cv lees, zie ik een behulpzaam en dienstverlenend persoon (opleiding tot zorghulp en beveiliger en werkervaring in vooral dienstverlenende functies). Dit kwam in je brief niet optimaal uit de verf. Je schreef er maar een zin over, terwijl ik het idee hebt, dat dit een cruciale eigenschap van je is die ook goed bij de functie past. Bovendien ontkomt een verkoopmedewerker niet aan schoonmaak- en spiegelwerkzaamheden in de winkel, waar jij dus ervaring mee hebt.

Kun je zelf 5 andere eigenschappen bedenken die een werkgever wellicht aanspreken? Een goede manier is te kijken wat oud-collega's en vrienden over je eigenschappen zouden zeggen.

Wat drijft je? Waar wordt je blij van in je werk? Wat zou je droombaan zijn?

Over je cv: ook hier staan een aantal woorden in met een spatie te veel, zoals bijvoorbeeld "reserve bezorgers". Ook staat bij je werkervaring nergens een functienaam. Heb je die net als de bedrijfsnaam expres weggehaald?

Als je je volledige cv in een privébericht zet, dan wil ik best even naar de spelling kijken.


Succes!
Ten eerste, weet ik gewoon dat ik erg slecht ben in een sollicitatiebrief schrijven, maar hopelijk ben ik niet de enige haha

5 eigenschappen van mij ;
- sociaal / klant vriendelijk/ maak gemakkelijk een praatje.
- sta stevig in mijn schoenen
- behulpzaam
- leergierig
en de 5e weet ik niet haha..


Ik wordt blij van als ik mensen op een leuke manier kan helpen, en ze het gevoel hebben dat ze oprecht goed geholpen worden. Wat mijn droom baan zou zijn is totaal niks met verkoop maar dat zou gevangenisbewaarder zijn.
__________________
"At the end of the day, it comes down to this. The way we choose to see ourselves, it limits who we can be. Step outside the box, and you might learn something. Because we are more capable then we imagine. Because we all have it in us to do things we've never done before. Because sometimes we can surprise even ourselves.."
Met citaat reageren